Etichetele vor apărea în App Store începând din 2021 după ce dezvoltatorii își vor modifica aplicațiile și vor adăuga aceste etichete cerute de Apple, cu ajutorul cărora fiecare utilizator poate alege ce date să fie colectate și cum să fie prelucrate.

App Store Privacy Information
(Ex. Apple TV)

Apple va avea un proces automat de aprobare al aplicațiilor, iar aleator va audita diverse aplicații. Cele care nu vor respecta aceste reguli vor fi șterse din App Store.

O reacție critică vine din partea Facebook dar și a agențiilor de publicitate care se plâng că dacă utilizatorii au opțiunea de a bloca colectarea datelor ei nu vor mai putea să îi „bombardeze cu reclame personalizate.”

Pe lângă etichetarea datelor colectate, Apple va implementa și opțiunea de Tracking cu ajutorul căreia orice utilizator cu iOS poate să aleagă dacă vrea să fie „urmărit” de o anumită aplicație. În acest mod, veți scăpa de ascultarea activă a microfonului în Facebook sau Instagram și nu o să mai fiți asaltați cu reclame.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Dă-i un răspuns lui Transparența este cea mai bună politică a unei companii | iSay.ro Anulează răspunsul