Cum activăm VoLTE pe iPhone în rețeaua Digi Mobil

by on Sep 27, 2019, 22:14
1

Dacă ai făcut update la iOS 13.1 atunci îți poți activa serviciul VoLTE și în rețeaua Digi Mobil. Desigur, serviciul este activ de câțiva ani pe sistemele cu Android.

În toamna lui 2017 s-au lansat oficial serviciile VoLTE și VoWIFI de către Digi Mobil, iar lista cu telefoanele compatibile o găsiți aici (nu am mai updatat-o de ceva vreme, deci e posibil să mai fie și alte terminale compatibile).

Iată că după 2 ani de zile așteptarea a luat sfârșit. Digi Mobil introduce VoLTE și pentru terminalele iPhone.  Îi mulțumesc pe această cale lui Bogdan, care mi-a confirmat faptul că funcționează și pe iPhone. Trebuie să ai instalat iOS 13.1 și să ai minim iPhone 6s. (asta mi-a zis Florin de la call center-ul Digi Mobil).

După discuția cu Bogdan, se pare că pe forumul softpedia sunt mulți utilizatori care nu au putut folosi acest serviciu pe terminalele iPhone 6s ci doar de la iPhone 7 în sus.

Cum activezi serviciul VoLTE pe iPhone?

Simplu, după ce ai făcut update de soft (asta în cazul în care nu ai făcut deja) te duci în:

Settings → Mobile Data → Mobile Data Options → Voice & Data → LTE, VoLTE ON.

Apoi, sunați la *777 și intrați în legătură cu un operator de la Digi Mobil îi comunicați modelul telefonului, versiunea de soft.

Vă face o solicitare pentru activarea serviciul VoLTE, iar apoi o să fiți sunat înapoi pentru confirmare. Durează cam 30 minute.

Îl puneți în mod AirPlane Mode minim 10-15 secunde și gata.


Ca să testați dacă funcționează, apelați orice număr de telefon și uitați-vă dacă vă mai trece din LTE în 3G după ce ați apelat. După cum vedeți în clipul de mai jos, rămâne pe LTE.

Subscribe to iSay.ro Youtube Channel

De acum vă puteți bucura de o calitate mai bună a sunetului în timpul convorbirii, de date mobile în timp ce vorbiți la telefon și nu vă mai rupe bateria în două făcând switchul 3G/LTE.

Coincidență, ieri Vodafone a lansat serviciul VoLTE și VoWIFI după 5 ani de zile de când s-au lăudat că sunt primii. Oricum nu se poate activa pe iPhone. Aștia sunt un fel de CFR 🙂

Putem activa și VoWIFI pe iPhone?

Exact asta am întrebat și eu, iar răspunsul a fost în curând. Momentan nu se poate, probabil după un viitor update de iOS și ceva setări de rețea. Oricum, sunt foarte mulțumit de Digi Mobil în acest moment.

1 COMMENT

  1. […] Clienții au două posibilități, ori plătesc mai mult ori li se rezilează contractul. Prin 2006 când mi-am făcut abonament la Cosmote și am trecut de la cartela cu 2000 minute, nu mi-am mai cumpărat nici un telefen după cei 2 ani de perioadă contractuală și am mers cu abonamentul mai departe până când l-am reziliat și m-am portat pe Digi Mobil. […]

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!