Fraților, de vre’un an încoace firmele de curierat au luat-o razna. Șoferii își dau demisia, unii se cumpără pe alții, gen urgent – cargus sau fan curier care livrează după 7 zile și alții, alții nu livreză colete, alții nu vor să te sune și alții uită că ai un colet în depozit.

După Black Friday-ul de anul trecut totul a luat-o razna. Colete nelivrate de câteva săptămâni, produse care nu au mai ajuns la destinație, magazine nemulțumite, clienți nemulțumiți, oameni nervoși.

DIn păcate nu există alternativă mai bună în acest moment decât Poșta Română. Aici ști sigur că în 4 zile coletul ajunge la destinație, cu Fan Courier, Urgent – Cargus, și alții nu poți fi sigur.

Acum 3 săptămâni am făcut o comandă pe un site din bucurești la niște produse, acestea mi-au ajuns prin Cargus după 2 săptămâni. Hai mă băieți, da chiar așa? După ce au plecat cu depozitul din spatele Lidl din Lipovei sau mutat pe calea Ghirodei lângă Italceram.

După ce un curier a refuzat să livreze coletul către destinatar, aceasta a venit la sediu pentru al ridica personal, iar aici a fost îmbrâncită de paznic iar de aici a intervenit poliția.

aici era poza cu depozitul cargus unde zoso a fost personal și a tras 3 cadre.

Am ajuns să fim bătaia lor de joc, da până când? Tu mă plătești pe mine sau eu pe tine să îmi aduci în coletul?

Stai să reformulez, CINE TE PLĂTEȘTE PE TINE MĂ?!

Hai că nu e rău, urmează Black Friday, așa că atenție ce numere de awb primiți, să le urmăriți și să mergeți să vi le luați singuri!

update

Ah, luni 17 curieri de la Brașov și-au dat demisia sătui de batjocora celor de la Cargus. Aici la Timișoara cei de la Fan au avut probleme de genul la începutul anului, așa că … aveți grijă!


Later edit: Pentru că s-a ofticat când a văzut acest articol, zoso a început să mă facă ciorditor mizerabil, jeg, împuțit, muist și să mă înjure. Nimic mai adevărat despre caracterul lui.

zoso-jeg-infect


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • […] va începe de pe data de 18 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât ar fi normal. Problemele cu firmele de curierat din acest moment sunt unele care contează, pentru că nu am nimic de sărbătorit nu sunt multe […]

  • esti un ciorditor de doi lei si pun pariu ca nu-ti dai seama ce faci gresit, care e problema si ce are lumea cu tine. Ba mai mult, probabil te bucuri acum ca ai un boost de expunere acum si niste vizite in plus pe cloaca asta de furaciuni.

  • Hai că am timp să îți detaliez acum @serban
    Faptul că îl citești pe zoso, nu e nici o problemă, dar atunci când te iei după ce zice el și crezi într-u totul, ai o mare problemă!

    În primul rând nu l-am înjurat și în al doilea rând nu l-am făcut jeg, așa cum scrie el în articol despre mine, e doar o mizerie de’a lui personală.

    În al doilea rând, uite aici niște articole pe care să le citești, iar apoi comentează aiurea.
    De aici a început, Atunci când vorbești de alții, Master, Uite că l-am prins…

  • Sa aveti mare grija la firma Urgent-Cargus.Sunt cei mai hoti,mai incompetenti si mai lipsiti de orice scrupule dintre toti.La sfarsitul lui 2016 am vandut prin Olx un telefon. Cand am fost sa il trimit la sediul lor din Cluj am stat la o coada ca pe vremea lui Ceasca ca doar au un depozit imens si 3 angajati dintre care 2 stau la biroul de trimiteri si ridicari colete.Cand mi-a venit randul una dintre domnisoarele ce se ocupau de clienti era sa imi incurce foaia de trimitere cu cea a colegei (aveau aceeasi imprimanta) ,daca nu ma uitam mai bine la valoarea rambursului .Si asa putea sa imi ajunga coletul in alta parte cu un alt expeditor. Partea urata vine cand vad ca pe site la tracking apare coletul ca rambursat fara ca nimeni sa ma sune in legatura cu rambursul. Merg la ei in sediu, reclam situatia si aflu cu stupefactie, ca banii au fost dati “din greseala” de catre curier unei alte persoane tot din Cluj,care avea alt nume si prenume si complet alta adresa, care vezi doamne avea multe rambursuri si nu a sesizat ca a primit bani altcuiva.Caz penal ce sa mai.Ce raspuns primesc? Ca nu e departamentul financiar sambata si ca sa revin. Ca sa fiu sigur ca nu plec cu mana goala am fortat-o verbal pe domnisoara care s-a ocupat de problema, sa imi scrie un proces verbal in care sa mentioneze ce s-a intamplat si cine cui a dat banii mei.Am reusit doar dupa ce era sa ma dea afara cu agentul de securitate ,dar noroc ca pana si acesta a inteles problema si a trecut de partea mea. Asa ca nervoasa a pus mana pe pix si foaie si a scris cele intamplate si a semnat. Dupa ce ies, stau la discutie cu portarul care imi spune ca si alte persoane au patit lafel si inca cu rambursuri de valoare mult mai mare decat al meu. Revin luni de data asta cu gandul ca voi primi banii ,iar daca nu le voi face plangere la toti cei implicati si voi chema politia la ei in sediu sa constate fapta penala luand date de la ei datele din sistem.De data asta mi se spune ca sa astept pana recupereaza curierul banii de la persoana respectiva.POFTIM? Deoarece cele 4 zile lucratoare in care trebuia sa primesc banii se scursesera ,am pus mana pe telefon si am sunat la Politia Cluj vorbind tare sa ma auda toti din birou .La care domnisoara striga peste mine ca nu e adevarat ca imi vor inapoia banii. Asa imi promite sa revin peste inca 2 ore ca sa fie departamentul financiar.Si era ora 12,miezul zilei.Intr-un final exact domnisoara cu care m-am certat,de la birou mi-a dat banii si nu cineva de la “financiar”.In timpul in care am asteptat in birou ,am vazut foarte multi oameni nemultumiti care nu isi puteau rdica coletele,care erau chiar chemati sa isi identifice coletul, ca doar ei nu il gaseau. Asa ca sa VA FERITI de Urgent-Cargus ,daca nu vreti sa o patiti urat de tot.

  • Așa se întâmplă peste tot mai nou, iar nimeni nu face nimic și nu interesează pe nimeni.

  • […] după ce au fost cumpărați. Datorită problemelor de curierat din anii trecuți fie cu FAN sau cu Cargus care numai livrau, clienții sunt tot mai […]

  • Si in 2023 mai fac erori🤣…am avut doua colete de trimis cu eticheta digitala…si aatazi m-am trezit cu un email de la ei cum ca a aparut o eroare…la un client in loc de un plic s-a trimis un colet de 1 kg care era pentru celalalt client pe care il aveam…si eu sunt sigura ca am verificat de doua ori sa nu incurc codurile intre ele…de la mine in colo nu stiu ce au facut ei de s-a intamplat asta🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️…clar daca mai alege cineva sa le livrez cu cargus o sa refuz comanda si o sa ii rog sa aleaga alta metoda de livrare punand in fapt si motivul acesta…inca nu au fost livrate dar astept sa vad ce se intampla….naspa rau erorile astea plus bataia de cap sa gasesc in ditamai orasul un loc de depunere la care am mers cu autobuzul cateva zeci de minute sa ajung🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Dă-i un răspuns lui ionica Anulează răspunsul