Intr-un magazin Vodafone din Australia, un iPad explodeaza in magazin (fiind un demo), cel mai probabil din cauza tinerii lui exclusiv in priza un timp foarte indelungat.

„A burst of flames” appeared from the charging port of an iPad demo model, a Vodafone spokesperson confirmed to news.com.au. The firebrigade was called in after the store filled with smoke and sparks continued to appear from the charging port.

Nu a fost nimeni ranit dintre cei care erau prezenti in magazin in momentul producerii exploziei. Un reprezentant Apple a ridicat produsul, fara a face nici un fel de comentarii.

Un iPad explodeaza intr-un magazin Vodafone

via

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu