Rezolvat: Prizonier în țara ta pe banii tăi, Raiffeisen Bank.
Astăzi, la ora 17:00 după ce am ieșit de la birou, am coborât la agenția Raiffeisen Bank de lângă mine, pe Strada Paris, Nr. 2A și anume Agenția Bega (ca să vadă și țăranii!!!) să scot banii de pe cardul Deliei pentru că avem nevoie de ei.
Am introdus cardul cel nou, a fost prima lui utilizare, că atunci când a depus actele pentru îndemnizația copilului i-a cerut un cont IBAN iar cardul vechi expirase. Introduc pinul, aleg toată suma disponibilă pe card și dau retragere CU CHITANȚĂ (că așa am fost învățat, că dacă ai vreodată o problemă poți demonstra mai ușor).
Și stă, începe să numere, scuipă cardul, scuipă chitanța, iar apoi îmi apare un mesaj halucinant pe ecran, din cauza unei erorii banii nu au fost eliberați așa că
POȚI SĂ FLUIERI!!!
În momentul acela am crezut că scot bancomatul din agenție și îl desfac bucăți, deschid ușa intru peste aia de la ghișeu și îi spun că bancomatul nu mi-a dat banii deșii pe chitanță îmi apare că mi i-a retras.
Îmi cere un buletin, îi dau și cardul și chitanța și verifică. Da, v-a luat banii, cum nu vii i-a dat?! … NU! ÎMI VREAU BANII ACUM, SPARGEȚI BANCOMANTUL ȘI ELIBERAȚII BANII MEI!
Urlând și fiind, evident nervos, vine o doamnă blondă (care apoi am aflat că este directoarea agenției) care îmi spune că ea nu poate să facă nimic. Păi și eu aștept banii de la București prin curier săptămâna viitoare?! Sau cum?!
Păi nu haideți să vă explic, aici pe spatele cardului aveți un număr de telefon de urgență unde trebuie să sunați, să faci o reclamație, iar apoi în urma verificării vă restituie banii pe card, dar dvs. nu puteți pentru că nu sunteți titularul! Na, beat that! Mă enervez … o sun pe Delia îi dau toate detaliile despre chitanță și îi spun ce s-a întâmplat și că mi-a mâncat banii. După 30 minute mă sună Delia suparată, că a vorbit cu o tanti (am numele pentru reclamația ce o voi face luni la OPC) care i-a spus că se va rezolva, când? nu știe.
Se duce directoarea, butonează ceva pe la el, dă 2 telefoane … da am făcut … am apăsat, se pare că nu sunt de 100 lei. Iașă afară la bancomat, dă să scoată cu un card probabil demo, 100lei, surpriză, îi dă chitanță dar fără bani. Se duce înăuntru, apasă iar ceva butoane, iașă afară, bagă cardul scoate 50 lei, merge, reface tranzacția și pune 100 lei și merge. Perfect, s-a remediat. În spatele ei un domn de la țară vroia să își scoată banii, mere doamnă? daaaa, după 2 min vine nervos în agenție că bancomatul nu i-a dat nici un ban!!!
CHIAR AȘA?!
Îi dă femeia telefonul, sună la București, stați liniștit că se rezolvă, când? când se poate.
Îi las telefonul directoarei și tipei de la ghișeu care mai verifică încă odată dacă s-au alocat banii, fără rezultat, am rămas cu 31 lei. Ajung acasă, iar la 19:15 sun la numărul acela din nou și vorbesc cu un domn (numele va fi trecut pe reclamația de luni pentru OPC) căruia îi spun că am o problemă, iar după 2h nu s-a remediat.
AM NEVOIE DE BANII MEI, PUNCT!
Să știți că departamentul specializat se ocupă de solicitarea dvs. sunt chiar acum cu burta pe ea, așai? De 2h și aproape 30 minute eu nu am banii pe card, pentru că niște cretini angajati, care verifică niște tranzacții nu au chef de muncă. A spus că nu exită un număr de contact, nu are nici un superior al său care să îmi dea un răspuns ci trebuie să aștept.
În acel moment, plin de somn, al interlocutorului acesta mă sfătuiește să mă duc cu chitanța la agenție și să fac o cerere. ATUNCI MI-A SĂRIT ȚANDĂRA!!
Deci voi pe banii mei faceți ce vreți voi mă jegoșilor!!! Aici am ajuns, unde toți te jegmănesc, te fură și NICI DRACU’ nu te ajută. Când e vorba de comisioane de retragere de cont, de administrare acestea se retrag la secundă, dar când este vorba de client, bani sau retur, trebuie analizat, investigații, comisie.
RUȘINE!!!
Nu sunt genul de om recalcitrant dar nesimțirea unora te face să fii nesimțit și rău, din acest motiv suntem un popor nervos și reacționăm la nervi pentru că TOȚI VOR SĂ TE FUTĂ! Cum te-au prins cum te-au ars!
LA COMISIOANE STAȚI BINE, NU VĂ SCAPĂ!!!
- Deschizi cont 30 lei
- Automat dacă ți-ai deschis cont trebuie să dai comision 25lei
- Vrei opțiune? 5 lei, oricum fără nu se activează, deci trebuie neaparat
- Ah, ai pus bani pe card? Ai primit salar? Comision 4 lei
- A trecut o lună? Super, comision.
- Ai făcut o retragere? Marfă, comision.
- E ziua ta astăzi? Ești nebun, sărbătorești cu un comision
I-am spus celui cu care am vorbit că ipotetic vorbind mă aflu în București și aveam cardul soției și pățeam asta ce făceam? Dormeam în gară? Mâncam la Dristor pe caiet? Știi ce a zis în gândul lui? Mi se rupe, te descurcai, probabil o spunea și cu voce tare dar era apelul ascultat.
Acuma eu trebuie să mă împrumut de bani, ca mai apoi săptămâna viitoare, luni-marți-miercuri-joi-vineri să mă rog la Dumnezeu poate se îndură “cei specializați” și îmi bagă banii pe card și să mă pot duce din nou să îi scot …
De’asta țara asta e de câcat, pentru că TU ca și consumator, client, NU AI NICI UN DREPT!
Din păcate, ești prizonier în țara ta pe banii tăi, Raiffeisen Bank.
Info
Am sunat la ANPC chiar după ce am închis conversația, dar normal, e vineri, toți sunt acasă dorm, fac grătare, o duc bine de pe spatele proștiilor. Am găsit numărul general dar și un număr pentru CJPC Timiș.
Sunt client BRD de 14 ani, am scos bani, te miri din ce văgăună cu ATM, dar nu am pățit niciodată să nu îmi elibereze banii sau chitanța sau să îmi rețină cardul!
Luni am să mă adresez la OPC, am să îmi închid contul meu de Raiffeisen Bank, am să discut la AJPIS pentru a schimba contul IBAN conform indemnizației copilului și am să închid contul Deliei și îl voi deschide la altă bancă care este dornică să aibe un client în plus. Dar, toate acestea după ce voi vedea banii în cont!
Recomand
Dacă ai avut probleme cu banca ta, lasă te rog un comentariu și spune-mi ce s-a întâmplat. E bine ca cei care citesc să știe ce îi așteaptă când aleg o bancă românească sau cum se zice mai nou, te ferești de bancă mai rău ca de cămătari!
Folosește cu încredere butoanele de share. Mulțumesc!
UPDATE
10:50 – 26.04.2014 – am sunat din nou la Relații Clienți și am primit 2 răspunsuri de la D-na Munteanu, reprezentant Raiffeisen care:
- Colegii de la departamentul specializat NU LUCREAZĂ ÎN WEEKEND!!!
- Sesizarea se va soluționa în 30 de zile!!! 30 de zile trebuie să aștepți după banii tăi.
Deci abia aștept ziua de luni!
11:40 – 26.04.2014 Odata cu reclamatia pe email catre banca, am transmis-o si la OPC.
Daca nu se rezolva nici asa mergem la presa, Protv, Digi, etc. Se pare ca doar asa mai ai o sansa. Imi pare rau de omul de dupa mine care a vrut sa isi scoata salariul si a batut 30km degeaba.
Rezolvat
10:32 – 28.04.2014 In aceasta dimineata sotia a fost sunata “iar reclamatia” a fost rezolvata si banii s-au intors inapoi in cont. Toate aceste puteau fi evitate daca raspunsurile reprezentantiilor privind banii mei erau altele decat cele de mai sus.
Deci s-a rezolvat.
Leave a Reply
1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!
E trist ca noi consumatorii nu avem nici o lege care sa ne apere, decat instanta si rezolvarea cazului dupa 5 ani.
Dacă nu se soluționează, clar urmează calea legală!
Aștept un răspuns de la ei luni, dacă nu presă și calea legală de recuperare + daune.
http://agnews.ro/protest-national-in-data-de-28-aprilieimpotriva-modificarii-legii-1932000-privind-protectia-consumatorilor/
Ține cineva oare cu noi?
Oricum sper să nu treacă!
Știu că este frumos în momentul în care comentezi sau îți spui părerea într-un articol, indiferent unde, să lași și datele de contact sau numele (reale) ca să știe lumea cu cine vorbește. Trăim într-o lume în care tehnologia ne este favorabilă, la fel și adresele IP care ne mai dau de gol. Să revenim …
În cei aproape 2 ani de Customer Care în care am fost “educat” să promovez dar să și mențin clienții companiei, am fost instruit în nenumărate rânduri tocmai pentru a oferi cea mai bună soluție clientului chiar dacă vorbim de oferte, produse, servicii și reclamații.
Restul, de 5 ani de vânzări în care mă confrunt atât cu vânzari dar și cu reclamații am grijă ca, clientul să fie mulțumit, nu invers! Un client mulțumit îți aduce mulți alții
Să vă detaliez poate veți înțelege mai bine:
Oamenii sunt dificili din toate punctele de vedere, însă oricine are nevoi dar și așteptări, astfel, când vorbim de o reclamație discutăm de o problemă, iar care cel/cea care este în spatele căștilor trebuie să vină cu soluția.
Nici unul dintre cei 3 reprezentanți ai dvs. nu m-a întrebat ce mă nemulțumește sau ce s-a întâmplat sau care ar fi soluția cu care el/ea mă poate ajuta.
“Știți de obicei când se întâmpla asta, clienții care sunt importanți pentru noi beneficiază de suport gratuit, vom face verificările necesare, știu că aveți nevoie urgentă de bani, aș face tot ce îmi stă în putere să vă ajut, dar fiind vorba că este vineri după-amiaza, iar în weekend colegii nu lucrează și nu știu dacă mai pot găsi pe cineva la ora aceasta. Ce spuneți dacă vă sun eu luni după ce vorbesc cu colegii să vedem cum o putem rezolva. Lăsați-mi numărul de mobil ca să vă pot contacta. Vă mulțumesc și îmi pare rău pentru situația creată”
Vă întreb, căte reclamații de casherror au fost vineri după-amiază? 3-6-50? Doar la Timișoara au fost 2, eu și următorul, nu știu dacă a mai fost altul/alții și înaintea mea. Cred că echipa de Customer Care ar fi făcut față, celor nemulțumiți ca și mine.
Și uite așa trecea weekend-ul pentru că subconștientul tău, s-a “liniștit” cănd a auzit că soluția poate veni abia în cursul zilei de luni. “În nici un caz nu răspundem defensiv, reclamația durează 30 de zile, PUNCT” Sincer, orice client cât de mulțumit ar fi de serviciile dumneavoastră s-ar fi enervat instantaneu.
Aș putea să vă scriu mai multe, dar cred că sunt oameni mai în măsură în cadrul departamentelor dumneavoastră care să le explice celor care sunt “vocea companiei” cum se promovează produsele și cum se empatizează cu clienții, pentru a vă crește și a îi mulțumii pe cei care îi aveți în portofoliu.
O zi mai bună,
Ionel Rohneanu.
Nu am scos bani din bancomat dar s-au operat in cont. Cei de la Raiffeisen unde am cardul au luat cererea si mi-au transmis ca in 30 de zile imi da raspuns, pe banii mei luati (500 lei), ca asa este procedura si nici nu s-a sinchisit sa stea de vorba.
Nu vor, liniștită poți merge mai departe la o televiziune, abia așteaptă.
Sper ca următorii să fie mai ok.
Nu faptul că nu se lucrează în weekend, pentru că știi foarte bine, tot timpul există cineva de back-up, ci nesimțirea de care dai dovadă + nepăsare, că doar sunt la pachet, tu stai ca vaca pe scaun, îți faci apelurile și apoi te duci acasă, că mâine o iei de la început.
Poți să lucrezi chiar și la ei 🙂 nu asta mă deranjează, ci faptul că banii mei sunt gestionați de ei, prin comisioane nesimțite, iar când se întâmplă chestii de genu (e normal, suntem dependenți de internet, conexiuni, priză, etc) se mai întămplă, dar totul până la bani.
Vezi că asta cu “până la câteva zile” poate era mai interesantă de zis de către operatoare “durează 5 zile” e altceva decât 30 de zile.
Să știi că sunt un om pașnic, nu îmi place să sun la relații clienți & shit, pentru că am altceva mai bun de făcut, dar când sunt nevoit, dar mai ales pe banii mei, fac ce vreau. De multe ori sunt răbdător, dar să știi că atunci când ești un om bun, toți te iau de fraier, iar altul care vine cu clanța mare “este servit înaintea ta”.
Ah, era să uit, “noi ca și nație” ar trebui să învățăm ce este respectul, să ajutăm pe cel de lângă noi să fim mai buni, corecți și să respectăm niște reguli de bun simț. Iar, dacă în secolul vitezei nu se poate remedia o problemă urgent, atunci este nevoie de mai mulți programatori, care să poată să facă față, pentru că nu vorbim de tanti Mărioara de la colț care are un butic și vineri la 17 închide, ci vorbim de o companie mare, care procesează miliarde de lei zilnic. Doar nu vrei ca miliardele alea + țâșpe mii de comisione să dispară la concurență, nu? 🙂
Așa că decât să pierzi un 1 milion de lei din comisioane mai bine, mai angajezi 10 programatori cu 2000euro/lună.
Toate cele bune și sper să nu treci și tu prin așa ceva, când chiar ai nevoie!
Puteti sa denuntati contractul,dar by default legea noua tot se aplica”….VIVA DEMOCRATIA! (si am doar debit,nu vreau sa stiu ce primesc oamenii cu cont de credit)
Ca o sinteza, eu am facut o intelegere cu banca,am agreat unele conditii foarte bune si in prezent,am contract valid, dar ea de la sine putere face in afara acestui ”agreement” alt set de reguli (practic incalca intelegerea noastra luand-o pe ocolite),ma obliga sa depun lunar o anume suma pentru a avea aceleasi beneficii pe care inca le mai am pana pe 5.12, altfel ma taxeaza pentru conturi si cardurile avute lunar cu pana la 150%.
Intrebarea e,care mai e diferenta daca ai credit sau doar debit? ca tot esti taxat cu dobanda. In afara de lichidarea oricaror relatii cu banca,sa stau cu cash-ul la purtator,alta solutie nu exista.