Toată „presa” tech scrie la comandă articole legate de produsele/serviciile sau terminalele mobile primite în test (săracii) sau moka (bogații). Deja știm cum să diferențiem o plasare de produs, o slavă adusă unui anumit brand sau potența unui telefon care în realitate nu este chiar așa, mă bucură pentru că văd tot mai mulți oameni respingând ideea de vlogger, băgător de seamă, petrecăreț pe mokangeală, influențări sau wanna be moka poate pică ceva.

Influenceri, vloggeri sau wanna be moka
Photo by Nate Nessman on Unsplash

Toată această clacă tech stă pe un butoi de pulbere exact ca și cea din parlament unde toți se bat pentru ciolan, însă doar unii ajung să se bucure de faimă. După ce am ascultat 4 minute din clipul celor de la Noobz am început să râd și să trec direct la comentarii, pentru că nu îi așa acestea fac deliciul oricărui articol.

Sunt mai multe comentarii care i-au spus contrariul sau i-au dat peste nas, însă, ea tot nu înțelege o ține pe a ei, la fel cum fac toți cei care laudă în stânga și în dreapta orice, da orice!

BigBear e doar unul dintre ei:

Sunt curios cât va mai rezista această bulă dar și cum va fi după ce se sparge. Apropo, Buhnici e scump?


Urmărește-mă pe Google News sau Feedly

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu