Am avut o problemă acum două săptămâni când o comandă nu mi-a fost livrată așa că am făcut comandă la un alt seller plus un pachet de cărți pentru copii „Învăț să citesc”. 

eMAG introduce Live Chat în zona de comenzi din aplicația lor

Joi au ajuns ambele colete la easybox, iar după ce le-am ridicat am intrat în aplicație pentru a da feedback celor doi selleri eMAG și Midori Blue căruia îi mulțumesc pentru caietele tip II. Așa că, dacă aveți nevoie de caiete tip II pentru băieți sau fete care sunt acum în clasa I le puteți comanda direct de la ei, au genius, transportul este gratuit la easybox și vi le livrează a doua zi.

După ce am verificat cele două comenzi, am observat un buton de Live Chat disponibil atunci când vizualizăm o comandă din contul nostru. Am dat și eu click pe el să văd ce face și mi-a răspuns Dana, un asistent virtual cu mesaje prestabilite care a răspuns destul de ok.

Nu știu dacă opțiunea de Live Chat a fost și înainte, eu doar acum am descoperit-o.


Urmărește-mă pe Google News sau Feedly

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu