Cum am rămas fără internet și cablu tv, iar după o lună jumate Digi “urgentează” sesizarea mea.

by on Jul 14, 2019, 10:48
6

Pe 4 iunie am fost într-un punct Digi pentru a transfera abonamentul de pe un apartament pe altul. După o lună jumate Digi nu e în stare să vină să îmi mufeze toate serviciile. De ce?

Mi-au tăiat internetul fix de 1000Mbps și cablul tv de la locația actuală, iar pentru celălalt apartament este “în curs de instalare”. Bine că nu mi-au tăiat și telefoanele și stick-ul de internet!!!

Când am făcut solicitarea, tipa de la contracte mi-a spus că pe casa scării nu este echipament Gigabit și e posibil să dureze mai mult decât de obicei.

În acel moment, știind că toți cei 5 locatari au deja abonamente de internet, am pus-o să verifice. Vecinii au abonamente de 100 și 300Mbps, iar vecinul de ușă cu mine are fibră de 1000Mbps. Deci el poate avea internet dar eu nu?

Am sunat în fiecare săptămână, iar de fiecare dată vocea din call center îmi spunea am urgentat solicitarea dvs. către departamentul abilitat, se va soluția cât mai repede posibil. Aici nu am înțeles cât înseamnă “cât mai repede posibil”. Îmi dă cu virgulă și acum după o lună și jumătate.

Cică, băieții de pe tehnic au fost pe scară și au verificat switch-ul iar acesta nu mai are încă un port Gigabit pentru a mă conecta și pe mine și e nevoie de unul nou și au făcut comandă. Acum vă întreb pe voi, ăștia cu IT, cam în cât timp vine un switch Gigabit când dai o comandă? 3-5-7 zile? Nu mai trăim în epoca de piatră.

Le-am scris și celor de la Digi România pe contul lor de Facebook, iar răspunsul a fost același deși mă așteptam la o altă abordare. Tu, firmă de cablu și internet oferi servicii clienților și nu ai pe stoc un amărât de switch în toată țara? Este pur și simplu jenant și penibil!!!

Da, poate fi influențat de vânt, ploi, furtuni dacă lucrați afară sub cerul liber, nu când e vorba de un echipament IT. Sunt N firme de distribuție în România care pot aduce chiar și pe import în maxim 2 săptămâni orice. Vă rog eu, dați-l afară pe tipul/tipa de la logistică că nu își face treaba.

Aici vorbim de un caz singular, al meu, dar ce vă faceți dacă sunt 100 sau 1000 de instalări în țară, de unde scoateți atâtea echipamente? Le instalați serviciile după 6 luni sau 1 an?

Am avut în trecut probleme cu datele mobile, mi-a trebuit vreo 2 ani ca să o rezolv, am rămas fără internet la locația actuală înainte de Crăciun că un Dorel a venit și mi-a scos mufa din switch-ul de pe scară (normal fiind doar 8 porturi, iar noi suntem 9 apartamente, unul trebuia să sară din schemă pe sărite).

Bine că mi-am activat Digi 4K la sfârșitul lunii mai.


#update

  • ieri 31.07.2019 – a fost o echipa Digi pe scara si au desfacut cutia. Au vorbit la telefon si au plecat.
  • 07.08.2019 ora 13:22 – m-au sunat de la Digi sa programam instalarea. Finally!
  • 19.08.2019 ora 11:42 – am sunat la call center sa programez instalarea. Nu poate, trebuie sa ma sune echipa tehnica. Cat dureaza? De obicei merge repede. Au trecut 24h si nu m-a sunat nimeni!!!
  • 19.08.2019 ora 14:02 – am fost sunat pentru instalare. Maine intre 12:00-15:00

21.08.2019 ora 16:25 – au venit baieții, m-au legat la tv și internet și au plecat. Având priză Siemens încorporată în perete, băieții nu aveau “sculele necesare” pentru a împinge firele înăuntru, așa că am verificat în priza din dormitor care a fost deja mufată, am făcut setările noi de conectare și DONE!!!

Mi-am tras firele frumos în priză și am adus routerul în living. Acum totul este ok, finally!

6 COMMENTS

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!