Nu am internet de 2 zile. Bravo RDS!

by on Dec 20, 2014, 00:58
5 1517

De miercuri seara, se pare că routerul a luat-o puțin “razna”. Nu bag de seamă, vin joi acasă, deschid iPhone-ul, dau pe Safari și aștept, și aștept, și astept … până când on/off wifi pe device și aștept.

Nimic

No, zic fain acu, sigur o fost David pe la router și a tras de cablu. Mă duc fain frumos la router să constat “defectul” sau să îl resetez și văd că îmi clipocește galben. #error

Intru pe aplicația Airport Utility pentru OS X, iar acolo îmi apar 3 erori:

  • Ethernet not connected
  • PPPoE not respoding
  • Internet is disconnected
Vonino - Xavy G7

Ce face tot omul, scot routerul din priză îl bag înapoi, nimic. Scot cablul și îl bag direct în MacBook, nimic. Ce e de făcut? Sunat la RDS. Sunat, răspunse o tanti, explicat problema, îmi spune că oferă suport doar pentru cablu direct nu router.

Apple Airport Router

Ok, bag cablul “no cable connected”. Stă se gândește și faza supremă … “Apăsați Start>Control Panel …” … hoooo, eu folosesc OS X … la care ea, adică Mec? Da. Atunci, vom face o sesizare. Te rog. Se va remedia în cel mai scurt timp.

Nu trec 2 minute, mă sună un tip, explicat, aceeași pași, nu primesc nici un fel de semnal pe cablul ce intră în casă. Am încercat apoi direct în cablul de la ușă de unde să mufează cablul din cameră și nimic. Îmi spune că este o problemă 67X, pana mea, iar o echipă tehnică se va deplasa la mine pe scară să mă rezolve.

Astă seară sun din nou, au urgentat sesizarea. Bun, m-am liniștit. Nu m-a sunat nimeni, nu a venit nimeni. E weekend, toată lumea stă acasă, toată lumea are nevoie de internet, de wifi, de iPhone sau de orice altceva.

Este o rușine ca în anul 2014, să stai 2 zile fără internet, iar compania respectivă să nu intervină absoult deloc.

Dar oare de ce mai plătim?

După ce se va rezolva, am să sun la relații clienți, unde am să cer eliminarea zilelor (cât nu pot folosi internetul, pe care îl plătesc) să mi-le scadă din factură, nu?

Mno.

Bine ai venit internet stickos.

Stick Huawei RDS AirPort Error

Update

În cursul zilei de duminică o tanti de la RDS, m-a sunat să îmi programeze o intervenție. Duminica?! Pe bune?! Cică colegii ei au fost pe scară și au verificat cutia, iar totul este în regulă. Sigur problema este de la mine din casă. Așa suddenly s-au ruginit firele în perete? A prins coroziune mufa?

5 COMMENTS

  1. d-aia imi place ca am date mobile de la ei. Le consum pe alea cand nu imi merge netul. (foarte rar s-a intamplat de altfel la mine in oras)
  2. @Yamasha e prima data in 2 ani de zile cand imi pica netul acasa. Stick-ul il foloseam la facultate cand mergeam cu laptopul, sau acum cand nu merge cel de acasa 🙂
  3. N-am norocul sa am stick, eu faceam hotspot de pe telefon. am 4 abonamente in casa a cate 3 GB(+5GB) de la ei. 😀
  4. Eu mi-am luat stick inca de la inceputuri pentru ca e moca si pentru ca merge foarte bine. Am si hotspot pe Telekom dar foarte rar l-am folosit. am 2GB de net dar nu i-am consumat niciodata.

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!


Fii și tu social! comments