Lansată în cadrul keynote-ului WWDC18, logo-ul aplicației Shortcuts se aseamănă cu cel al companiei Shift, aceștia din urmă au dat Apple în judecată pentru 200.000 dolari. Compania Shift, este o companie mică care face site-uri web folosindu-se de tehnologia blockchain.

aplicației ShortcutsÎn documentele instanței se menționează faptul că o rebranduire a companiei Shift ar costa 200.000 dolari, motiv pentru care ei cer acum această sumă de la Apple. Cea mai mică asemănare este de culoare, în rest nu cred că vor avea succes cu acest tip de „recunoaștere media”. În trecut foarte multe companii au intentat procese împotriva Apple pe motive de furt, însă nu au avut câștig de cauză.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • Mereu mi s-au parut “tari” astia care se trezesc dupa X ani sa dea in judecata cate o companie ca le-a “furat” logo-ul sau un patent. Pai de ce nu au facut-o atunci cand au descoperit frauda? E exact ca la #MeToo

    • La metoo după ce și-au făcut bani, carieră, femitristele s-au gîndit că tot e în trending să se plângă ele cum au dat păsărică pentru un rol. Atâta timp cât nu seamănă produsele între ele, ca design, atunci nu ai ce să comentezi, dar na, publicitate moca 😉

Dă-i un răspuns lui ionica Anulează răspunsul