MyEnel si problema inregistrarii indexului in aplicatia pentru iOS!

Dupa cum stiti majoritatea furnizorilor de servicii gaz, curent, banci s.a. s-au modernizat si au trecut in era digitala astfel vazand ca piata este intr-o continua crestere a vitezei si a utilizarii internetului pe telefonul mobil, au realizat aplicatii cu ajutorul carora “clientii” lor sa aibe posibilitatea de a isi accesa conturile direct de pe smartphone.

Si acum sa va povestesc.

Din noiembrie mi-am instalat aplicatia din App Store, am intrat in ea m-am jucat eu pe acolo ca sa imi dau seama ce face si apoi am lasat-o in pace. In intervalul 21-30 a fiecarei luni eu treubuie sa citesc indexul si sa il introduc online. Pff, m-am bucurat ca cei de la Enel au scos o aplicatie prin care pot sa imi citesc indexul direct de pe iPhone fara sa mai fie nevoie sa am la indemana un laptop, o conexiune la net si altele. Zis si facut accesez aplicatia, selectez punctul de consum pentru care doresc citirea indexului, selectez noul index si astept … si astept … si astept … si NIMICA! Ma gandesc eu, sigur e stricat astazi, lasa ca si maine este o zi. Perfect, trec 2 zile intru din nou in aplicatie (‘bineinteles ca am uitat de index:)’), fac aceeasi pasi si la fel. Tring, sigur e o problema cu aplicatia! Zis si facut, selectez sectiunea contact din aplicatie si ma apuc pe telefon de scris ca nu merge. Ma crezi ca dupa 10 minute dupa ce am completat toate datele si am dat send, primesc EROARE! Am crezut ca … le umplu’ frigiderul! Ma las pagubas, intru pe laptop inregistrez indexul si la revedere.
Trece 1 luna de zile, intre sarbatori (Craciun si Revelion) ce sa faca Ionel, hai sa citeasca indexul sa nu ramana in urma. Aceeasi pasi, alt index:), aceeasi eroare. Nu am mai rezistat la fel formularul de contact din aplicatie dadea eroare, nici numai stau pe ganduri deschid laptopul>gmail>compose si dai frate. Fericit apas buton SEND! Si uit de el…

Din pacate numai am mesajul trimis pentru ca l-am completat online din contul MyEnel.

Ieri primesc raspuns la solicitarea facuta online (nu cred ca va ajuta si numarul de cerere).

Fraza care pe mine ma dat pe spate:

Dispozitivele mobile pe care aplicatia MyEnel functioneaza la parametri optimi sunt: Terminalele IPhone, Ipod Touch si Ipad/ Ipad mini si toate terminalele smartphone cu sistem Android.

De dimineata a aparut un update in App Store, care aduce posibilitatea de a ramane logat in aplicatie si cateva bug fix-uri, insa nu se stie care sunt acestea, insa am sa incerc din nou intre 21 si 31 ianuarie sa vad daca functioneaza (oricum nu am sperate din moment ce mi s-a spus ca in 2013 se vor redia problemele aplicatiei)

Am ajuns la concluzia ca stimata doamna care mi-a raspuns se uita la OTV in timp ce scria acest email sau cred ca mai exista o varianta, exista un mail standard si indiferent de sesizare acesta se trimite la toti clientii.

select>all>send. Trist!

2 COMMENTS

  1. Ce a pățit acest domn acum 6 ani, se întâmplă și acum, ăsta denotă câtă durere în cur o au față de clienți!

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!


Fii și tu social! comments