Săptămâna trecută „am avut plăcerea” să mă duc la un service auto, care s-a promovat pe facebook, adwords și am zis de ce nu. Am schimbat freon (R -134a), schimbat ulei, verificat, a luat cablurile totul e ok, ciao!

Site-ul este prezentabil, responsive, pozele sunt ok, nu sunt profi să zici că te dau pe spate, dar ți se par normale, ceea ce îți induce senzația de ok. Sunat, programat, am mers cu mașina la el, înconjurat de cauciucuri second-hand și de 3 standuri apare un tip … ce vreți?!

În fața intrării, unde abia am parcat un Passat B6 Variant, era un aparat de AC + o butelie cu agent refrigerant R -134a. În sfârșit vine și tipul (la vreo 35 ani) cu care am vorbit la telefon, mă pune să mut mașina, desfac capota ca să poată să facă verificarea la instalație, la AC, freon, etc.

Mi-am făcut o cafea (apropo orice service din Timișoara are aparat de cafea), am schimbat două vorbe, s-a încărcat mașinăria, a scos dopurile și dă-i bătaie. După vreo 5 minute, îmi spune că e gata și trebuie să pornesc motorul. Brum, brum … scurt … îmi spune că am probleme cu compresorul. Nu merge!

ÎI spun că acum 2 zile am verificat mașina cu VCDS și nu am nici o eroare pe vreo secțiune. Îi spun că tempomat, computer de bord, etc. Nimic. Aparatul îi arată că acul este pe 0, deși trebuie să stea între 1.5-2. Afară erau 8˚C 🙂

Am accelerat-o de vreo 2-3 ori, apoi am ținut-o puțin la 2500rpm și a început compresorul să bage aer rece.

Voi ați avut vreodată senzația aia de bă ce mișto e iar când ajungi acolo parcă numai e așa mișto?


PS: să nu mă întrebați numele lui că nu vi-l spun.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu