Pe data de 21 mai platforma de streaming video numită HBO Max și-a schimbat numele în Max și a introdus opțiunea cu reclame. La fel ca ProTV, la fiecare film sau serial ai câte 15 minute de reclame ca să te duci să te piși, să spargi niște semințe sau să pui berea la rece.

HBO Max a devenit Max cu reclame
HBO Max a devenit Max cu reclame

Glumesc, nu e chiar 15 minute, însă mediul online deja a explodat cu reviewuri negative că nu se pot uita la un film normal, că apar reclamele. Desigur, ca să nu ai reclame trebuie să faci upgrade la planul tarifar și să plătești mai mult.

Sunt curios câți mai rămân clienți la ei? Personal nu am avut niciodată abonament la HBO, nu mi s-a părut interesat și nu mi se pare nici acum interesant. Am rămas la Netflix (60 lei pe lună), skyshowtime (1 euro pe lună) și Prime Video (12 lei pe lună).

Toți cei care au avut acces la HBO Max prin operatorii de cablu, au fost trecuți automat pe planul Basic care include reclame.

Cei care aveți abonament, cât plătiți și câte reclame sunt pe durata unui film? Cât durează o reclamă?

Sursă: gadget.ro


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • In concluzie, mă dezabonez, așa cum am făcut la Sky!

  • Eu, deocamdata, nu am vazut nicio reclama la ei si sunt abonat prin serviciul de televiziune, singura optiune cu plata este cea la Sport/3EU/luna, cine vrea sa plateasca banii aia, documentarele Discovery sunt moka. In concluzie, nu stiu de ce unii manca cacat.

    • Din ce am citit, majoritatea cabliștilor oferă abonamentul Basic, acela cu reclame. Am văzut un articol pe hoțnews care menționa prețurile, dar nu știu ce oferă cabliștii.

  • Am renuntat la Netflix de cand nu mai puteam partaja cu un prieten cu care am avut abonamnetul facut. Ulterior m-am agatat la un coleg care are ab-ul 4K de 12 euro ca si co-abonat sau cum naiba se zice si platesc 3 euro/luna. Am doar un singur user dar nici nu imi trebuie mai mult.
    La Sky am renunta desi am prins oferta aia de la inceput cu 2 euro pe viata dar dupa o perioada scurta de timp m-am plictisit de el,efectiv nu aveam la ce sa ma uit,plus o gramada de seriale lansate si neterminate despre viitorul carora nu se stia nimic. Doar filme vechi si foarte vechi,de pe vremea cand bunicul era fecior.
    Am inceput sa vad Poker Face,dupa vreo 8 episoade liniste totala. Tulsa King cu Stallone,dupa vreo 8 episoade liniste totala,nu stim nimic. Poate ca,probabil ca,s-ar putea sa…
    Hopa,Rabbit Hole,hai sa vedem zic. La fel,dupa 8 episoade pauza,mai vedem,cine stie,poate ca…
    M-am uitat la Dr.House,cateva seriale desincronizate grav la subtitrari de am ajuns sa ma uit pe net de pe seriale.ro sau ce site-uri din astea de seriale online mai sunt.
    La Disney am facut ab pe un an la 300 lei,oferta. Era 30 lei/luna,deci 300/an si nu 360.
    Acum nu mai e nici o oferta,pe an e 360. Dezabonare,bifat. Nu atat din cauza pretului ci iarasi ca nu am la ce sa ma uit. Universul asta Marvel ma lasa rece pe mine,seriale exclusive boring,mai mult e de kinderi,dar nici kinder-ul meu de 12 ani nu e curios de el.
    In concluzie,am ramas cu Netflix-ul 4k la 3 euro si restul pe web browser-ul cu webOS de pe un LG C2 de 55.
    De Netflix sunt cel mai multumit,as fi facut si ab-ul de 60 lei daca nu era oferta asta cu co-abonat.
    HBO Max? Nu,merci,alta umplutura cu nimic special.

    • La mine pe Netflix se uită soția cel mai mult, l-am făcut de pe vremea La casa de papel și apoi am rămas cu el. La Sky m-am uitat și eu la Tulsa King și Yellowstone, am activat Prime Video pentru Jack Reacher și cam atât. Acum am reluat The Blacklist mai am vreo 10 episoade și îl termin. Disney nu m-a pasionat, mi se pare useless. HBO nu mi-a plăcut niciodată, nu mi-aș face abonament.

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu

eMAG Black Friday 2024:

Câștigă 1000 lei de eMAG Black Friday 2024