M-am spart de râs când am văzut noile reclame a celor de la Durex cu Fundawear. Deci genial, pe langă faptul că natalitatea este una sub orice critică, cei de la Durex s-au gândit să scoată cea mai tare găselnită, adică lenjeria cu vibrații. Cum funcționează? Simplu, se i-a o femeie și un bărbat, să fie în locuri diferite, cât mai departe posibil (să nu se întâlnească între timp), o lenjerie modificată de către “experți” și o aplicație pentru iOS. Nimic mai simplu, iei chiloții pe tine (bărbat) iar (femeia) sutienul și chiloțeii primiți în cutie frumos ambalată, se deschide aplicația pe iPhone, alegi zona unde vrei să îl mângâi pe celalalt și începi să miști degetul pe ecran, iar cel în cauză simte vibrații în zonele respective.

Deci în curând ne-o “tragem” virtual, prin iPhone și monitor, pam-pam.

Next?


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu