Cum m-a făcut epiesa.ro să nu mai cumpăr de la ei!

by on May 6, 2017, 09:36
9 381

Acum de dimineață, m-am dus ca prostul la sediul FAN Curier ca să îmi ridic comanda de la epiesa.ro. De acum nu mai cumpăr de la ei și am să vă explic de ce. Atunci când promiți un lucru ținete de promisiune! E foarte important în ziua de astăzi, foarte important!

Am făcut joi dimineața comanda pentru arcuri, braț suspensie jos – sus, amortizoare, spray și șaibe. M-a sunat în jurul orei 12:50 și am discutat despre comandă. Pentru că mi s-a rupt arcul spate stânga acum când am venit din Maramureș, am constatat că a pușcat și amortizorul dreapta spate și restul brațelor au bucșele mâncate deci trebuie schimbate.

Îi explic foarte clar că am nevoie urgentă de ele să plece joi și să ajungă vineri. Mi-a dat un termen de miercurea viitoare …

numai cumpăr

Ca să fie ok și să le primesc cu livrare sâmbătă (mai bine zis ridicare personală din depozitul FAN) am ales alte variante de brațe care erau pe stoc, dar costau 78 lei, arcurile nu erau pe stoc și am ales altele cu 170 lei și uite așa s-a schimbat factura mea.

Mă asigură că vineri pleacă, iar sâmbătă mă pot duce după ele. Pentru că stau lângă depozitul FAN, la 8.45 ajung la vechiul depozit, unde supriză acum e Marathon. Caut pe net găsesc locația și mă prezint la fata de la recepție. Nu am awb, nu am dat despre comandă doar un mail sec după ce faci comanda pe site. Îi spun toate variantele, numele, telefon, adresă, nimic. Nu apare nimic de la EURO PARTS DISTRIBUTION pe numele meu!

Deschid epiesa.ro secțiunea contact, număr de telefon … NU EXISTĂ?! Sun pe mobilul de pe care am fost sunat și îmi răspunde aceeași persoană de joi. Comanda nu a plecat pentru că nu au venit șaibele. O să plece luni să ajungă marți.

Ne-am certat puțin, i-am explicat că trebuia să mă anunțe că îmi băgam picioarele și dădeam 1000 lei la alții care vor să facă bani. Am renunțat la cele două șaibe și l-am rugat să mi le aducă luni curierul. Dacă nu ajunge, le refuz și la revedere nu mai cumpăr.

Atunci când promiți un lucru, ține-te de promisiune, iar dacă nu poți, SUNĂ ȘI SPUNE!!! Chiar dacă sunt mai ieftini cu 2-3-5 lei decât restul, aceasta a fost ultima comandă la ei.

SIMILAR ARTICLES

9 COMMENTS

  1. Graba strica treaba prietene. Pe viitor ai rabdare sau comanda-ti piesele din timp. Si ai grija ca te cam bate gramatica limbii romane. Am zi doar, n-am dat cu paru’. Cat despre faptul ca stai langa depozitul FAN, dar nu mai e FAN acolo, ce sa zic?:))
  2. Mulțumesc de feedback @Mihai Faptul că îți spune că le are pe stoc și ți le trimite, iar apoi nu o mai face, e vina mea așa-i? Adică trebuia să îmi comand piesele înainte să plec cu mașina știind că o să mi se rupă arcul … despre ce vorbim?
    Eu știu că atunci când promiți ceva, te ții de cuvânt, dacă nu mai bine taci, mai ales că i-am spus că sunt urgente.
  3. Daca promisiunea tine de mai multi factori, atunci trebuie sa iti iei o marja. Nu mai vorbesc de curieri care livreaza marfa cand vor ei. Eu am comandat de la ei, mai tine si de noroc. Si eu m-am dus de doua ori dupa piese, ca nu erau ajunse toate, dar am inteles situatia, trebuie sa mai avem si noi o urma de omenie, ca noi clientii prea credem ca ni se cuvine tot. Asta e, se mai intampla. Daca stam sa ne incarcam cu toate situatiile vietii cotidiene, murim inainte de termen.
  4. Sunt perfect de acord cu tine. Dar, aveam arcul rupt, nu mai putea umbla cu masina, știind situația curierilor care livrează după X zile, tocmai pentru că stau lângă fan am preferat să mă duc eu după ele. Pe mine ma deranjat foarte tare, că mi-a spus ceva și nu s-a ținut de cuvânt. Lucrez în vânzări de 8 ani de zile, în fiecare zi trimit zeci de comenzi cu produse, însă dacă îi spun ceva clientului așa îi. Dacă știu că produsul nu îmi ajunge astăzi, SUN CLIENTUL, ceea ce tipul nu a făcut pentru o câcată de gumă de 15 lei.
  5. Din pacate asa suntem noi romanii, daca nu merge masina si nu avem smartphone, viata nu mai are nici un sens.
    Si ti-am mai spus si mai sus, depinde nitel si de noroc. Cat despre timp piedut, nu ni-l poate da nimeni inapoi.
  6. Am achizitionat de curand o piesa de pe epiesa.ro. In ambalaj piesa era rupta. Va recomand sa nu cumparati de la ei.E un site de mizerie .Ambaleaza piese defecte si nu te despagubesc !
  7. Salut! Sună la numărul de pe site de la contact și fă retur pe acea piesă. Sunt obligați de lege să o schimbe în termen de 14 zile. Ai opțiunea de a solicita o altă piesă după ce ajunge asta la ei, sau poți alege să îți transfere banii într-un cont.

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!


Fii și tu social! comments