Rezolvat: Cum îți modifică contractul Telekom România fără acordul TITULARULUI !!!
Ajung acasă și mă întreabă Delia, auzi când expiră abonamentul meu? Nu știu, oricum nu mi se modifică contractul. Îi răspund la fel de calm septembrie-octombrie parcă îmi aduc aminte, ah stai cred că ți-a expirat. Abonamentul este utilizat de o femeie de 60 de ani, de reținut!
Păi stai așa, că a sunat-o cică cineva de la Telekom România (fostul Cosmote) și i-a propus nu știu ce ofertă și i-a spus că îi trimite contractul prin poștă.
POFTIM?!?!?!??!?!? NU CRED!
Am pus mâna pe telefon, 1234 și mi se RĂSPUNDE cu … VĂ ASCULT! Nu tu “Bună seara”, nu tu “Mă numesc” nu tu “cu ce vă ajut” ci doar un VĂ ASCULT trântit că am deranjat-o la ora 21:50 și probabil nu a terminat să își facă manichiura!
Am întrebat-o cum o cheamă, și îmi răspunde ofticată, v-am mai spus o dată… Repet, cum vă numiți … și îmi răspunde și mai ofticată …
CRISTINA IVĂNOIU
Acum nu știu dacă acesta este numele real sau este cel de scenă, fiind nervos nu l-am reținut. Îi spun numărul de telefon cu pricina, i-o dau pe Delia la telefon îi confirmă DOAR data de naștere și adresa de facturare… și îi spune să îmi dea telefonul.
O întreb frumos, până când există perioadă contractuală. Surpriză … 11.11.2016 ! Îi explic, că soția, TITULARUL ABONAMENTULUI locuiește cu mine în casă, iar de 2 ani de zile acel număr îl folosește mama ei.
Ce modificări s-au făcut la abonament? Păi în data de 23.septembrie s-a modificat planul tarifar de la 12 € la 6.95 €. Și o întreb nervos… cum este posibil ca o altă persoană în afară de TITULARUL ABONAMENTULUI să facă modificări asupra contului?! CUM?!
Știți ce mi-a răspuns?
Da, NORMAL că poate, dacă ne dă data nașterii …
Mi-a picat fața! Un operator al unei companii de telefonie să zică acest lucru telefonic, într-o convorbire înregistrată mi se pare hoție pe față!
De aici discuția a degenerat și am ajuns să ridic vocea, ea mă lua la mișto, că doar așa a FOST TRĂINUITĂ să își bată joc de clienți, doar deaia stă acolo și răspunde la telefoane sictirită, doar deaia vine la muncă că oricum nu are ce face acasă!!!
Pentru că nu i-am reținut numele am întrebat-o din nou. Cred că îi s-a spart o venă … mi-a răspuns. I-am cerut supervizare, mi-a zis că ea e în măsură să îmi dea toate detaliile …
Am întrebat-o scurt, unde în contract este stipulat că oricine care dă date de identificare poate face modificări ale contului? NU EXISTĂ! Atât am vrut să aud.
Deci prelungirea de contract s-a efectuat în MOD ABUZIV din partea companiei Telekom, prin reprezentantul care dorea să își facă targetul cu abonamente și a încălțat-o pe săraca femeie. Dacă nu cunoști vocea unei femei de 60 de ani și nu faci diferența de una de 33 ani, atunci aveți o mare, MARE problemă!
Experiențe împreună!
Să revenim, convorbirea cu doamna mai sus amintită, s-a terminat imediat după, ce mi-a repetat de 3 ori că mi-a răspuns la întrebare și dacă numai am alte întrebări, i-am spus că nu mi-a răspuns la întrebarea cum este posibil ca o altă persoană să facă modificări asupra contractului dacă nu este titularul, MI-A ÎNCHIS!
Am resunat la 1234
Și mi-a răspunsul dl. Mădălin Soare, căruia i-am dat numărul de telefon, i-am explicat că cineva a contactat utilizatorul și i-a modificat abonamentul fără acordul TITULARULUI și vreau să fac o reclamație. Mi-a înregistrat reclamația și mi-a spus calm, că în 30 de zile se va soluționa. 30 de fucking zile!!! Unde trăim, Doamne și ce drepturi avem!
După ce a completat toate datele necesare, i-am spus să mai deschidă o altă reclamație pe care să i-o adreseze doamnei Cristina Ivănoiu. I-am dat toate detaliile de mai sus, i-am recomandat ascultarea apelului efectuat între 21:50 – 22:00, iar ca soluție finală vreau un răspuns oficial al companiei Telekom România, în scris pe email.
Aștept cu mare interes soluționarea reclamațiilor, perioada contractuală să dispară, iar abonamentul Full Options de 12 € așa cum a fost înainte să meargă în continuare!
Alooo .T… semnalul?
Știți că aveam probleme de semnal și nu puteam suna sau folosi serviciile de internet în Timișoara și în apropiere? Nici acum nu s-a remediat. Felicitări!
Update1
A doua zi am primit confirmarea prin SMS în urma sesizării făcute, iar apoi printr-o coincidență m-a sunat un număr privat, dar fiind într-o altă convorbire nu puteam răspunde. Sunt sigur că va mai încerca să mă caute …
Rezolvat
Am să revin cu datele și informațiile în cursul zilei de astăzi.
Ieri în jurul orei 15:19 am fost sunat de către 1234, serviciul Relații Clienți Cosmote (acum Telekom.ro) de câtre domnul Dan Marinescu. Conform LinkedIn acesta este șef pe departamentul de Customer Care, adică și peste doamna Ivănoiu.
Discuția a început cu un mic briefing asupra celor întâmplate, cu nemulțumirea mea, dar și cerințele referitor la abuzul schimbării planului tarifar, altei persoane decât titularul contractului.
Și-a cerut scuze pentru situația în care am fost implicați, eu dar și compania, a ascultat acele apeluri, iar soluția putea veni imediat de la doamna Ivănoiu foarte rapid, eu eram liniștit, ea nu se mai certa cu mine, dar cum spuneam și mai sus, distinsa doamnă a preferat să o “țină pe a ei”.
Pentru cei care nu știau, orice modificare de plan tarifar poate fi anulată în maxim 14 zile de la prima facturare. În cazul meu, oferta a fost făcută pe data de 23.09 iar în 10.10 a intrat în vigoare noua ofertă + perioada contractuală.
Îi mulțumesc domnului Dan, pentru suportul oferit și mă bucur că s-a rezolvat!
Leave a Reply
1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!
Asta e partea tristă, dar important este că am reclamat acest lucru și îndemn pe oricine are probleme să facă reclamație. Nu se rezolvă, direct la OPC.
http://forum.softpedia.com/topic/992981-adevarul-despre-noile-abonamente-telekom-nelimitat-business/
PS Mi se pare cam imposibil sa se reinnoiasca contractul fara acordul titularului deoarece noi ca parteneri care facem serviciul de contactare clienti pentru reinnoirile de contracte. Nu survin in mod automat.
Zi frumoasa!
Cumva tatal meu a reusit sa obtina un abonament de telefonie de si eu sunt titularul iar in timpul apelului cu pricina cei de la telecom stiau ca nu vorbesc cu titularul. Am facut sesizare la ei care a fost inchisa fara sa fiu contactat dupa care am trecut la ANPC de unde astept raspuns.
Astazi am fost contactat de firma lor de recuperare restante sa platesc taxa de reziliere care a venit pe ultima factura. Stiti cumva daca au mai fost cazuri in care au fost dati in judecata? Am sanse sa-i pun sa plateasca toata valoarea contractului incheiat fara acordul meu?
O seara buna!
Multumesc!
CEi de la Telekom au renuntat la taxa de reziliere
Surpriza este mare ca ambele contracte au fost prelungite si modificate fara sa fim contactati
Am mai sesizat de cativa ori ca Telekomul nu respecta clientul .exp. un on de 83 ani nu am cont nustiu sa folosesc telefonu bine dar sunt pus sa platesc suport hartie3,72 lei si Telekomul sa-si faca reclama pe hartiea platita de mine