Cum adăugăm servicii de Cloud în Finder pe macOS sau Windows?

by on Nov 24, 2017, 12:07
0

Majoritatea drintre noi folosește servicii de cloud cum ar fi Dropbox, Google Drive, Amazon, OneDrive sau alte servicii cu acces la FTP/SFTP/FTPS, au acum posibilitatea să utilizeze CloudMounter, o aplicație făcută special de cei de la Eltima, pentru a ne facilita accesul la folderele din cloud, folosind doar un simplu mount în Finder sau Windows.

Aplicația costă 29$ dolari, însă puteți să o testați gratuit timp de 15 zile. Pentru a o putea downloada accesați site-ul oficial, unde unde poți obține mai multe informații.

Pentru cei cu sisteme Windows, mai multe informații aici.

Avem:

  • Cloud data encryption
  • Integration with Finder
  • Constant updates

Folosind CloundMounter putem adăuga spațiul primit de la soluțiile de cloud pe care le folosim, pe lângă cel actual existent pe Macbook. Totul se face „online” mai exact.

Black Friday on Eltima Software

Astăzi fiind black friday, puteți să obțineți mai multe aplicații la un super preț. Vorbim de un pachet!

NO COMMENTS

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!