Oferta săptămânii de Paște

Recent am ales să sponsorizez articolul despre OLED vs QLED pe facebook pentru câteva zile și acum la sfârșit m-am ales cu articolul șters din cauza raportării ei ca fiind spam.

Văd zilnic reclame cu fake news de la psd sau orice alte entități care investesc probabil 5000 – 20000 lei în reclame targetate pe diverse arii ca să propage un fake news și nu pățesc nimic. O reclamă care prezintă diferențele între televizoarele LG cu OLED și televizoarele Samsung cu QLED este raportată de ratați cu două clase ca trenu.

Photo by Elijah O’Donnell on Unsplash

Ciudat, pentru că înainte a de porni reclama a fost în review la facebook care și-a dat acordul ca aceasta să ruleze. Acolo s-a verificat linkul, articolul către care face referire, deci nu văd care e problema lor. Defapt cred că problema vine de la subnutriții care au raportat-o la facebook ca spam.

Targetarea a fost pentru 25-55 ani, iar din graficul de mai sus văd că reclama a rulat mai multe pentru cei cu vârsta cuprinsă între 35-44 ani. O să mă uit să văd demografic, în ce zone s-a rulat ce mai mult dar nu cred că îmi oferă facebook genul asta de statistici așa cum o face google insights sau analytics.

Da, nu sunt deacord cu decizia celor de facebook, motiv pentru care am răspuns la solicitarea lor și le-am lăsat un feedback puțin neplăcut ca să fie bine.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu