După decizia UE de a amenda cu 4.3 miliarde de euro compania americană, aceasta a anunțat cât costă licența aplicațiilor Google pentru producători în viitorul apropiat.

android p beta vs licența aplicațiilor Google

Aplicațiile despre care vorbim sunt: Play Store, Youtube, Drive, Maps, Gmail, Calendar, Chrome, Google Search.

  • densitate > 500 ppi – 40 dolari;
  • densitate 400 – 500 ppi – 20 dolari;
  • densitate < 400 ppi – 10 dolari;
  • orice tabletă – 20 dolari.

Este posibil ca dintre toate doar Google Search și Chrome să rămână gratuite rămâne să vedem. Oricum, chiar și așa sistemul de operare Android, cu ultima sa versiune Android 9.0 Pie rămâne sub apreciat pentru că majoritatea terminalelor mobile sunt middle range și nu suportă ultimul sistem, iar cele de top încă nu sunt pregătite și testate de producători pentru acest update.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • “…pentru că majoritatea terminalelor mobile sunt middle range și nu suportă ultimul sistem”

    Nu au primit Pie pentru ca pe producatori ii doare la banana, nu pt ca sunt midrange. Nokia-ul meu e un middle din toate pctele de vedere si l-a primit. Apropo, ruleaza chiar mai bine decat pe 8.1 😉

    Cat despre licentiere, sunt curios cum se va transpune asta in practica. Eu nu ma astept sa creasca pretul terminalelor, iar chiar daca se va intampla asta, tot nu vor depasi preturile iphone

    • @catalin-tanase știi foarte bine la ce mă refer când zic middle range ca să nu folosesc low range. Sunt și excepții ca peste tot, dar acel sistem nu prezintă interes astfel încât să fie adoptat de mulți producători.

      Dacă ar ridica prețurile peste iPhone nu ar mai cumpăra nimeni „pocnitorile” 😀

  • E, vezi? Aici gresesti, ca tu consideri pocnitori tot ce nu e Apple 🙂
    Pocnitori sunt telefoanele alea de cateva sute de lei, care se misca prost 🙂

  • Apple is number 1 😁

    Stim foarte bine @catalin-tanase ca ei se lauda cu aceste terminale “lite” ca fac vanzari ca operatorii le dau moca la abonamente, nu ca ei fac vanzari de milioane de unitati. Desigur, Samsung, OnePlus, Huawei au segmentul lor de business sau calitativ unde se adreseaza altei piete, iar astea in comparatie cu iPhone nu se pot ridica la acelasi nivel, chiar daca ei au invatat cum se face marketing de la Apple.

    Stii foarte bine ca sunt telefoane care sunt ok, dar sunt si multe de umplutura. Am coleg cu Nexus 6P, imens 2-3 zile de baterie si Android curat, e foarte multumit si nu vrea sa treaca pe altul. I-am recomandat OP6 sau viitorul 6T, dar tot nu vrea. Samsung vs Apple este o fantana nesecata 😊 eu raman la ideea ca telefonul este cumparat si folosit dupa cum posibilitatile si nevoile fiecaruia. La fel si Windows sau orice alt produs.

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu