Apple Music nu mai poate fi folosit pe HomePod folosind un cont individual

by on Jan 15, 2019, 18:53
0

Apple Music nu mai permite utilizatorilor să asculte muzică diferită pe HomePod și iPhone fără o subscripție de familie. UPS, Apple has gone red?

Înainte, era posibil ca orice utilizator să utilizeze diferit muzica de pe iPhone și HomePod fără un cont de familie. Era mișto să ai un playlist acasă pe HomePod de chill-out, iar pe iPhone când mergi cu autobuzul sau cu mașina sau cu metroul să asculți muzica preferată day-by-day.

Din păcate Apple a făcut această modificare fără să anunțe, utilizatorii doar s-au trezit că nu mai pot folosi boxa inteligentă sau iPhone-ul cu melodii diferite. Așa că, dacă doriți să folosiți Apple Music pe mai multe dispozitive simultan trebuie să aveți un cont de familie activat.

30 lei/lună, pomană!

PS: eu nu am activat nici cele 3 luni de zile pentru că nu ascult muzică pe web, iPhone sau alt dispozitiv Apple. Nu văd de ce aș da 30 lei pe lună pentru Apple Music sau 10 euro pentru Netflix. Nu folosesc, nu am timp să le folosesc mai exact. Dacă ar exista ziua de 30 de ore ar fi excelent!

NO COMMENTS

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!