Am tot respectul pentru cei de la Ubiquiti, routerul meu a reînviat

by on Dec 27, 2018, 22:21
0

Sunt sigur că ați rămas cel puțin o dată fără internet acasă și ați căutat un alt router? Routerul meu AmpliFi HD de la Ubiquiti a “murit” săptămâna trecută undeva pe la ora 04.00 dimineața fără nici o explicație.

Ubiquiti AmpliFi HD Router

A căzut semnalul, s-a dus lumina și ceasul de pe display și asta a fost.

În aceeași noapte, cei care își cumpără un router Ubiquiti fie că vorbim de AmpliFi HD sau varianta mesh au suport gratuit în aplicație indiferent de oră.

Șirul lucrurilor este în felul următor:

  1. am luat legătura pe chat în 20.12 (în us era 19.12)
  2. seara am încercat un alt cablu usb-c și routerul s-a aprins
  3. pe 21.12.2018 cablul de încărcare a fost trimis din SUA către depozitul UPS și apoi Europa
  4. pe 24.12.2018 a ajuns în depozitul din Ghiroda lângă mine
  5. în aceeași zi a plecat către destinatar, adică către mine. M-am bucurat!

Fiind acasă cu David, am așteptat un telefon de la curier sau un sms să îmi spună căci coletul o să fie livrat în cursul zilei sau la o X oră. Nimic. Pe status apărea că la 7:32 a plecat din depozit am zis că aștept. S-a făcut aproape ora 12 și nimic, iar atunci am verificat din nou starea coletului, surpriză!

SCHIMBARE LIVRARE SOLICITATĂ!

Solicitată de cine UPS? Sun la București pentru că nu-i așa pe site apare numărul de la ei nu din Timișoara, în loc să îmi facă legătura îmi dă un alt număr la care trebuie să sun. Sun … după câteva minute răspunde o doamnă, îi spun de colet și AWB, verifică și cu bucurie în suflet îmi spune “toate mașinile sunt în depozit astăzi nu se mai fac livrări, doar în 27-28.12.2018”.

Îi explic că, stau lângă depozit și nu m-a sunat nimeni, nu mi-a trimis sms și nu s-a încercat livrarea. Încercând să îl scoată pe șofer a dat-o în penibil moment în care m-am enervat!

A trebuit să îl las pe David singur acasă, să vorbesc cu el prin cameră cât timp eu m-am dus să îmi ridic coletul timis din SUA și pe care curierul UPS nu avea chef să îl livreze!

Jur, parcă atunci când treci granița și ajungi în România ți se rupe pwla de tot! Cu siguranță în alte țări cu apă caldă, o reclamație la UPS l-ar fi îndoit pe curier sau pe dispatcher.

Colac peste pupăză, ajung pe platforma VGP de după Hella, caut depozitul UPS, 3 uși afară toate închise, doar cu cartelă se poate intra găsesc ușa de la depozit și intru. Surpriză, nimeni!

Ies afară vine un tip, îl întreb și mă conduce el înăuntră (acolo cu cartelă, nu-i așa e special). Un tip și o tipă clickuiesc, îi spun problema că am venit să ridic coletul, îmi spune că dacă a venit din SUA trebuie să plătesc VAMĂ! Explică-i omului că e asigurată de către cei de la Ubiquiti, e doar un cablu de alimentare și nu plătesc nimic … nu ai cu cine. După vreo 5 minute de căutat awb și sisteme și aplicații îmi spune … “da, nu trebuie plătit nimic”.

Mă duce în depozit, unde fac rost de colet, semnez pe pos și plec. Îi spun la David că ajung în 2 minute…

Din păcate, săracii și acum încearcă să îmi livreze coletul … #trist


Au plătit un transport + costuri vamale de aprox 50 dolari pentru un produs de maxim 10 dolari tocmai pentru că satisfacția clientului este importantă pentru ei! La noi, nu există așa ceva, clientul nostru – prostul nostru!

NO COMMENTS

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!