În 2020 cei de la Vodafone au activat soluția eSIM pentru iPhone, urmând apoi VoLTE și VoWifi. Începând de astăzi opțiunea eSIM Number Share sau One Number este activă la Vodafone și poate fi folosită pe orice smartwatch cu conexiune celulară.

Apple Watch LTE plus servicii

Se pare că cei care s-au portat recent la Vodafone și au fost nemulțumiți că nu pot folosi eSIM Number Share, iată că problema voastră s-a rezolvat. Sunați la Vodafone și cereți activarea sau verificați în contul vostru MyVodafone de pe site-ul lor. Funcția se numește One Number și nu se plătește nici o taxă suplimentară. și costă 2€ pe lună.

Adrian Leonte eSIM OneNumber

Această informație a fost publicată de Adrian Leonte pe grupul Apple România. 


#update

16.04.2022 – 15:38 – se pare că pentru Apple Watch încă nu este disponibil, acesta fiind răspunsul celor de la Suport Relații Clienți Vodafone.

22:02 – mai multe detalii pe siteul Vodafone + lista de dispozitive compatibile.

Vodafone One Number

Vodafone One Number

15.02.2022 – 15:11 – Vodafone adaugă în magazinul online 2 modele de Apple Watch 7 și SE cu opțiunea Cellular. Asta înseamnă că în curând vom avea activă opțiunea One Number pe Apple Watch?

Apple Watch 7, SE cu eSIM Vodafone


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • Eu am incercat sa activez optiunea onenumber pe huawei watch gt3 pro si nu merge pentru ca nu primesc mesajul de confirmare de la vodafone! Am sunat la vdf si mi s-a transmis ca nu functioneaza inca pe smartwatch ci doar pe alt telefon…ceea ce nu este in concordanta cu ce scrie pe site!

  • Digi nimic, nu ai informații ?

  • Inca nu a facut agrementul cei de la Vodafone cu Apple … Vodafone one number e valabil pentru smartwatch Android

    • Pai au certificare de la Apple din moment ce au eSIM pentru iPhone si VoLTE. Sunt doar 2 modele de ceasuri cu Android care sunt compatibile. Urmeaza si pentru Apple Watch poate in vara sau toamna.

  • Incerc si eu de o saptamana sa active one number pe swartwatch 5 samsung LTE, dar to nu functioneaza.
    Am activat one number in aplicatia vodafone, am setat mobile plan (scanat codul qr primit din magazin), imi apare semnal pe ceas (Vodafone RO), dar nu pot sa fac apeluri sau sa trimit mesaje de pe el.
    Ceasul a fost comandat de pe samsung.ro, livrat de la depozitul din Bucuresti.
    Nu mai stiu ce sa ii fac.

    • Simona, încearcă să dai un restart la ceas și la telefon. Verifică apoi dacă setările pentru date mobile sunt corecte. Dacă tot nu merge, îți recomand să ajungi într-un magazin Vodafone și să facă cei de acolo setările sau activarea din nou.

Dă-i un răspuns lui ionica Anulează răspunsul