Rezolvat: Prizonier în țara ta pe banii tăi, Raiffeisen Bank.

by on Apr 26, 2014, 00:10
24 5728

Astăzi, la ora 17:00 după ce am ieșit de la birou, am coborât la agenția Raiffeisen Bank de lângă mine, pe Strada Paris, Nr. 2A și anume Agenția Bega (ca să vadă și țăranii!!!) să scot banii de pe cardul Deliei pentru că avem nevoie de ei.

Am introdus cardul cel nou, a fost prima lui utilizare, că atunci când a depus actele pentru îndemnizația copilului i-a cerut un cont IBAN iar cardul vechi expirase. Introduc pinul, aleg toată suma disponibilă pe card și dau retragere CU CHITANȚĂ (că așa am fost învățat, că dacă ai vreodată o problemă poți demonstra mai ușor).

Și stă, începe să numere, scuipă cardul, scuipă chitanța, iar apoi îmi apare un mesaj halucinant pe ecran, din cauza unei erorii banii nu au fost eliberați așa că

POȚI SĂ O SUGI!!!

În momentul acela am crezut că scot bancomatul din agenție și îl desfac bucăți, deschid ușa intru peste aia de la ghișeu și îi spun că bancomatul nu mi-a dat banii deșii pe chitanță îmi apare că mi i-a retras.

Raiffeisen Bank

Îmi cere un buletin, îi dau și cardul și chitanța și verifică. Da, v-a luat banii, cum nu vii i-a dat?! … NU! ÎMI VREAU BANII ACUM, SPARGEȚI BANCOMANTUL ȘI ELIBERAȚII BANII MEI!

Urlând și fiind, evident nervos, vine o doamnă blondă (care apoi am aflat că este directoarea agenției) care îmi spune că ea nu poate să facă nimic. Păi și eu aștept banii de la București prin curier săptămâna viitoare?! Sau cum?!

Păi nu haideți să vă explic, aici pe spatele cardului aveți un număr de telefon de urgență unde trebuie să sunați, să faci o reclamație, iar apoi în urma verificării vă restituie banii pe card, dar dvs. nu puteți pentru că nu sunteți titularul! Na, beat that! Mă enervez … o sun pe Delia îi dau toate detaliile despre chitanță și îi spun ce s-a întâmplat și că mi-a mâncat banii. După 30 minute mă sună Delia suparată, că a vorbit cu o tanti (am numele pentru reclamația ce o voi face luni la OPC) care i-a spus că se va rezolva, când? nu știe.

Se duce directoarea, butonează ceva pe la el, dă 2 telefoane … da am făcut … am apăsat, se pare că nu sunt de 100 lei. Iașă afară la bancomat, dă să scoată cu un card probabil demo, 100lei, surpriză, îi dă chitanță dar fără bani. Se duce înăuntru, apasă iar ceva butoane, iașă afară, bagă cardul scoate 50 lei, merge, reface tranzacția și pune 100 lei și merge. Perfect, s-a remediat. În spatele ei un domn de la țară vroia să își scoată banii, mere doamnă? daaaa, după 2 min vine nervos în agenție că bancomatul nu i-a dat nici un ban!!!

CHIAR AȘA?!

Îi dă femeia telefonul, sună la București, stați liniștit că se rezolvă, când? când se poate.

Îi las telefonul directoarei și tipei de la ghișeu care mai verifică încă odată dacă s-au alocat banii, fără rezultat, am rămas cu 31 lei. Ajung acasă, iar la 19:15 sun la numărul acela din nou și vorbesc cu un domn (numele va fi trecut pe reclamația de luni pentru OPC) căruia îi spun că am o problemă, iar după 2h nu s-a remediat.

AM NEVOIE DE BANII MEI, PUNCT!

Să știți că departamentul specializat se ocupă de solicitarea dvs. sunt chiar acum cu burta pe ea, așai? De 2h și aproape 30 minute eu nu am banii pe card, pentru că niște cretini angajati, care verifică niște tranzacții nu au chef de muncă. A spus că nu exită un număr de contact, nu are nici un superior al său care să îmi dea un răspuns ci trebuie să aștept.

În acel moment, plin de somn, al interlocutorului acesta mă sfătuiește să mă duc cu chitanța la agenție și să fac o cerere. ATUNCI MI-A SĂRIT ȚANDĂRA!!

Deci voi pe banii mei faceți ce vreți voi mă jegoșilor!!! Aici am ajuns, unde toți te jegmănesc, te fură și NICI DRACU’ nu te ajută. Când e vorba de comisioane de retragere de cont, de administrare acestea se retrag la secundă, dar când este vorba de client, bani sau retur, trebuie analizat, investigații, comisie.

RUȘINE!!!

Nu sunt genul de om recalcitrant dar nesimțirea unora te face să fii nesimțit și rău, din acest motiv suntem un popor nervos și reacționăm la nervi pentru că TOȚI VOR SĂ TE FUTĂ! Cum te-au prins cum te-au ars!

Raiffeisen Bank Comisioane

LA COMISIOANE STAȚI BINE, NU VĂ SCAPĂ!!!

  • Deschizi cont 30 lei
  • Automat dacă ți-ai deschis cont trebuie să dai comision 25lei
  • Vrei opțiune? 5 lei, oricum fără nu se activează, deci trebuie neaparat
  • Ah, ai pus bani pe card? Ai primit salar? Comision 4 lei
  • A trecut o lună? Super, comision.
  • Ai făcut o retragere? Marfă, comision.
  • E ziua ta astăzi? Ești nebun, sărbătorești cu un comision

I-am spus celui cu care am vorbit că ipotetic vorbind mă aflu în București și aveam cardul soției și pățeam asta ce făceam? Dormeam în gară? Mâncam la Dristor pe caiet? Știi ce a zis în gândul lui? Mi se rupe, te descurcai, probabil o spunea și cu voce tare dar era apelul ascultat.

Acuma eu trebuie să mă împrumut de bani, ca mai apoi săptămâna viitoare, luni-marți-miercuri-joi-vineri să mă rog la Dumnezeu poate se îndură “cei specializați” și îmi bagă banii pe card și să mă pot duce din nou să îi scot …

De’asta țara asta e de câcat, pentru că TU ca și consumator, client, NU AI NICI UN DREPT!

Din păcate, ești prizonier în țara ta pe banii tăi, Raiffeisen Bank.

Info

Am sunat la ANPC chiar după ce am închis conversația, dar normal, e vineri, toți sunt acasă dorm, fac grătare, o duc bine de pe spatele proștiilor. Am găsit numărul general dar și un număr pentru CJPC Timiș.

Sunt client BRD de 14 ani, am scos bani, te miri din ce văgăună cu ATM, dar nu am pățit niciodată să nu îmi elibereze banii sau chitanța sau să îmi rețină cardul!

Luni am să mă adresez la OPC, am să îmi închid contul meu de Raiffeisen Bank, am să discut la AJPIS pentru a schimba contul IBAN conform indemnizației copilului și am să închid contul Deliei și îl voi deschide la altă bancă care este dornică să aibe un client în plus. Dar, toate acestea după ce voi vedea banii în cont!

Recomand

Dacă ai avut probleme cu banca ta, lasă te rog un comentariu și spune-mi ce s-a întâmplat. E bine ca cei care citesc să știe ce îi așteaptă când aleg o bancă românească sau cum se zice mai nou, te ferești de bancă mai rău ca de cămătari!

Folosește cu încredere butoanele de share. Mulțumesc!

UPDATE

10:50 – 26.04.2014 – am sunat din nou la Relații Clienți și am primit 2 răspunsuri de la D-na Munteanu, reprezentant Raiffeisen care:

  • Colegii de la departamentul specializat NU LUCREAZĂ ÎN WEEKEND!!!
  • Sesizarea se va soluționa în 30 de zile!!! 30 de zile trebuie să aștepți după banii tăi.

Deci abia aștept ziua de luni!

11:40 – 26.04.2014 Odata cu reclamatia pe email catre banca, am transmis-o si la OPC.

Daca nu se rezolva nici asa mergem la presa, Protv, Digi, etc. Se pare ca doar asa mai ai o sansa. Imi pare rau de omul de dupa mine care a vrut sa isi scoata salariul si a batut 30km degeaba.

Rezolvat

10:32 – 28.04.2014 In aceasta dimineata sotia a fost sunata “iar reclamatia” a fost rezolvata si banii s-au intors inapoi in cont. Toate aceste puteau fi evitate daca raspunsurile reprezentantiilor privind banii mei erau altele decat cele de mai sus.

Deci s-a rezolvat.

24 COMMENTS

  1. @Andrei ar fi extraordinar, dar sa imi pierd vremea pentru ei nu merita.
    E trist ca noi consumatorii nu avem nici o lege care sa ne apere, decat instanta si rezolvarea cazului dupa 5 ani.

    Dacă nu se soluționează, clar urmează calea legală!

  2. Exact acelasi lucru l-am patit eu in Cluj la un bancomat BCR. Era vineri seara cand s-a intamplat si pana luni cand am mers sa depun o sesizare de refuz la plata nu mi s-au restituit banii, acum ma lupt cu acelasi BCR pentru a inchide 2 conturi – un cont facut de BCR Partener Mobil si un cont curent. Incepe sa imi fie mila de mine ca am un cont curent si unul de economii si la Raiffeisen pe care vreau sa le inchid dar inca nu mi-am facut curaj sa trec pe la banca.
  3. Trebuie sa mergi la un avocat sa ii povestesti tot, si daca ai timp ii fai in instanta, mai poti adauga ceva argumente ca banii care nu au primiti in momentul operatiunii iti erau impedios necesari in seara aceea, si in functie de suma care trebuia sa o ridici poti sa ceri niste daune rezonabile. Imposibil sa nu castigi! Succes!
  4. @florin suma este de 2300 lei, îndemnizația copilului pe 3 luni. 3 luni am stat fără bani, iar acum când i-am primit ei s-au gândit să își bată joc de noi!
    Aștept un răspuns de la ei luni, dacă nu presă și calea legală de recuperare + daune.
  5. Genial. Deci ca să îi dau în judecată plătesc, drum + hotel + timp până la București pentru că așa vor muiștii. Țara pizdii!

    Ține cineva oare cu noi?

  6. Inca nu e modificata legea si speram sa nu se modifice, ar fi in total deacord cu toata legislatia europeana
  7. @client nu mă miră și dacă trece, toate legile sunt date pentru ei, cei de sus, noi pulimea îi ținem în spate. Sunt curios cât (noi ca și popor) o să mai suportăm toate căcaturile …

    Oricum sper să nu treacă!

  8. Eu am card la ei, de student ce-i drept, nu am avut probleme pana acum, am fost foarte multumita, slava Domnului. Pentru acest tip de card nu percep niciun comision de niciun fel, practic totul e gratis, si asta imi convine mult, plus ca pe oriunde m-as duce au atm-uri, chiar vis-a-vis de unde stau este un atm. Sper sa nu am surprize de genul nici pe mai departe. O treaba de genul am patit insa cu ING, unde am pus niste bani pe card ca dupa aia sa vad ca nu i-a pus de fapt, desi ii luase si mi-a mancat si cardul. Era al tatalui meu, si a trebuit sa ii faca alt card, in loc sa deschida atm-ul sa il dea. :)) Inchipuie-ti ca a venit dupa ceva timp, iar eu nu am putut face nimic, nefiind titulara, tata era plecat din tara, banii in 2 zile trebuiau pusi pe card deoarece de acolo banca isi tragea o rata pe care o aveam si tot asa…valva mare. 😀 S-a rezolvat intr-un final …
  9. Sunt curios cum se “scoate” distinsul domn ce a scris acest articol, in momentul in care nu poate rezolva problema unui client ce este la fel de furios.
  10. @UnClient
    Știu că este frumos în momentul în care comentezi sau îți spui părerea într-un articol, indiferent unde, să lași și datele de contact sau numele (reale) ca să știe lumea cu cine vorbește. Trăim într-o lume în care tehnologia ne este favorabilă, la fel și adresele IP care ne mai dau de gol. Să revenim …

    În cei aproape 2 ani de Customer Care în care am fost “educat” să promovez dar să și mențin clienții companiei, am fost instruit în nenumărate rânduri tocmai pentru a oferi cea mai bună soluție clientului chiar dacă vorbim de oferte, produse, servicii și reclamații.

    Restul, de 5 ani de vânzări în care mă confrunt atât cu vânzari dar și cu reclamații am grijă ca, clientul să fie mulțumit, nu invers! Un client mulțumit îți aduce mulți alții

    Să vă detaliez poate veți înțelege mai bine:

    Oamenii sunt dificili din toate punctele de vedere, însă oricine are nevoi dar și așteptări, astfel, când vorbim de o reclamație discutăm de o problemă, iar care cel/cea care este în spatele căștilor trebuie să vină cu soluția.

    Nici unul dintre cei 3 reprezentanți ai dvs. nu m-a întrebat ce mă nemulțumește sau ce s-a întâmplat sau care ar fi soluția cu care el/ea mă poate ajuta.
    “Știți de obicei când se întâmpla asta, clienții care sunt importanți pentru noi beneficiază de suport gratuit, vom face verificările necesare, știu că aveți nevoie urgentă de bani, aș face tot ce îmi stă în putere să vă ajut, dar fiind vorba că este vineri după-amiaza, iar în weekend colegii nu lucrează și nu știu dacă mai pot găsi pe cineva la ora aceasta. Ce spuneți dacă vă sun eu luni după ce vorbesc cu colegii să vedem cum o putem rezolva. Lăsați-mi numărul de mobil ca să vă pot contacta. Vă mulțumesc și îmi pare rău pentru situația creată”

    Vă întreb, căte reclamații de casherror au fost vineri după-amiază? 3-6-50? Doar la Timișoara au fost 2, eu și următorul, nu știu dacă a mai fost altul/alții și înaintea mea. Cred că echipa de Customer Care ar fi făcut față, celor nemulțumiți ca și mine.

    Și uite așa trecea weekend-ul pentru că subconștientul tău, s-a “liniștit” cănd a auzit că soluția poate veni abia în cursul zilei de luni. “În nici un caz nu răspundem defensiv, reclamația durează 30 de zile, PUNCT” Sincer, orice client cât de mulțumit ar fi de serviciile dumneavoastră s-ar fi enervat instantaneu.

    Aș putea să vă scriu mai multe, dar cred că sunt oameni mai în măsură în cadrul departamentelor dumneavoastră care să le explice celor care sunt “vocea companiei” cum se promovează produsele și cum se empatizează cu clienții, pentru a vă crește și a îi mulțumii pe cei care îi aveți în portofoliu.

    O zi mai bună,
    Ionel Rohneanu.

  11. In cate zile se rezolva o problema de genul acesta:
    Nu am scos bani din bancomat dar s-au operat in cont. Cei de la Raiffeisen unde am cardul au luat cererea si mi-au transmis ca in 30 de zile imi da raspuns, pe banii mei luati (500 lei), ca asa este procedura si nici nu s-a sinchisit sa stea de vorba.
  12. Din păcate @ela nu aș putea să îți promit ceva. După cum ai noroc. Important este să suni eventual, mâine dimineață la relații clienți să vorbești frumos și să îi rogi să îți întoarcă banii conform situației create. Dacă nu vor nici așa, copie după chitanță, buletin, explici situația cap-coadă și mail către protecția consumatorului și în copie adresa de email a centralei din bucurești.
    Nu vor, liniștită poți merge mai departe la o televiziune, abia așteaptă.
  13. Tocmai am scapat si eu de hotii de la Raiffeisen. Proasta sunt eu ca nu m-am informat inainte sa deschid cont cu card atasat la ei. Ideea e ca m-am razgandit dupa o zi (da, o zi :p) si m-am dus sa inchid si contul si cardul pe care il solicitasem. Ma pun aia sa platesc 5 usd pt emiterea cardului, apoi comision pentru retragerea tuturor banilor depusi. Booooooon! Plec de la ei cu gandul ca gata, am inchis contul, deci adio! Da’ de unde, domnule? Ma suna dupa 3 zile sa-mi zica sa vin sa platesc comisionul ANUAL pentru intretinerea cardului. WTF? Eu am tinut banii la ei 12 ore, deci WTF? Care e logica? Pai nu exista..se pare ca saracii astia iau comisioanele in avans pentru ca asa vor ei. Si nimeni nu zice pas..nu scrie nimic in contract, cum ca esti obligat la plata in avans pentru “intretinerea” vietii…pffff! Am vorbit cu directorul sucursalei din Bacau, si dadea din umeri, adica ceva de genul, nu prea am de ales si trebuie sa platesc. Ori mi se pare aberant si un abuz grosolan! Am platit in scarba, doar ca sa nu mai aud de ei niciodata..dar just in case, ma voi duce peste o luna sa cer confirmarea inchiderii contului, sa nu ma trezesc cu vreun alt comision pentru te miri ce. Vreau sa le fac plangere la ANPC dar nu cred ca se va rezolva ceva. Dar voi scrie pe toate forumurile pe care le gasesc, ca sa conving lumea sa mearga la oricare alta banca, nu la nemernicii astia.
  14. Îmi pare rău @Oana că ai întâmpinat problema asta. Din păcate cred că este o practică comună pentru toți “jepcarii legali” așa cum sunt numite băncile sau pe limba noastră cămătari.

    Sper ca următorii să fie mai ok.

  15. Raiffeisen nu este banca romaneasca, nici macar transilvania sau banca romaneasca nu sunt banci romanesti, raiff are cele mai mari comisioane, ma apuca nervii cand trebuie sa scot salariul tatalui, eu cu raiff oricum am o problema, am credit ipotecar in chf, cu contract plin de clauze abuzive, am facut reclamatie la opc, nu ma pot ajuta, asa ca i-am dat in judecata. Fugiti de aceasta banca, au foarte multe comisioane, sunt cele mai mari, angajati de toata jena, si sunt foarte aroganti cand ai o problema. NU Raiffeisen.
  16. Am avut si eu o problema asemanatoare , am incercat sa retrag o suma de la un ATM (alta banca) cu un card Raiffeisen , dupa introducerea codului pin si a sumei dorite , aluat-o razna ATM-ul biziind vreo 40-50 secunde, in final se afiseaza mesajul “tranzactie nereusita sau anulata”(asta te duce cu gandul ca nu a retras niciun ban din contul tau) , tehnologia din ziua de azi fiind avansata si avand instalat pe telefonul mobil aplicatia smart mobil , intru imediat pe aplicatie (care este gratuita si dureaza 10 min la agentie pt. setare) si surpriza suma pe care tocmai o introdusesem la ATM fusese retrasa din contul meu . Am sunat la nr.de pe card si o domnisoara imi spune ca a inregistrat contestatia mea si ca in 30 de zile dupa verificarile aferente bani vor fi in cont. Dupa arox. 20 de zile la un magazin platesc cu cardul si surpriza: tranzactie eronata ! Vanzatoarea zice: sa mai incercam o data . Si in aplicatie observ ca suma a fost retrasa de 2 ori Cati oameni care au intalnit o astfel de eroare au sunat sa faca contestatie ? Sunt sigur ca nu toti.
  17. Deasta e criza in tara … Deasta unii sunt bogati si unii saraci .. Deasta nu vor sa lucreze unii ! Dorm pe banii altora .. si cum spune in subiect ” Esti in pericol pe banii tai ” multi sau putini .. Rusine rusine rusine ! Dupa care de aici din Spania ma uit la stirile din Romania si ce vad .. intrebari precum: ” de ce pleaca lumea din Romania ” ” unde este tineretul ” … Va spun eu: Lumea cu mic cu mare fuge , fuge , fuge .. de leprele care le mananca ziele in Romania. Pungasi cu burtile mari si analfabeti ! in fruntea unei tari … Salutari si toate cele bune
  18. Imi pare rau de intamplarea patita insa trebuie sa intelegi ca astfel de treburi nu merg asa batand din palme. Exista niste sisteme informatice in spatele ATM-urilor si niste sisteme de gestiune destul de complexe care inregistreaza tranzactiile astea si le prelucreaza. Insa exista si elementul uman care vrei nu vrei nu munceste in weekend. Asa cum tu plangi daca te cheama bossu tau la munca in weekend asa si pulifriciu` ala care tre sa verifice belele de la sistemul informatic are weekend si nu ii convine sa stea departe de nevasta si copii. Ce trebuie sa intelegi tu e ca exista termene interne stabilite pentru rezolvarea de astfel de situatii care pot varia de la cateva ore (cazuri extreme in care intregul sistem este mort si tre reinviat) ducand pana la cateva zile in cazurile precum cel al tau. Da stiu acum o sa sari si o sa imi zici ca lucrez la Raiffeisen si incerc sa ii scot si alte cele. Eu o sa iti raspund ca lucrez la o firma de IT mare din Romania, lucrez cu unul din acele sisteme de gestiune si rezolv tickete de genu` asta pentru utilizatorii acelui sistem informatic. Asa cum utilizatorii aia au weekend asa am si eu weekend si vreau sa ma bucur de el. Luni cand ajung la birou vad ce s-a intamplat in weekend si remediez situatia. Insa cand in capatul celalat este un romanash care a auzit de termenul “rabdare” prin niste filme romantic-pornografice, atunci apar probleme de genul acesta. Frustrari peste frustrari, nervi si alte cele. Cred ca noi ca si natie trebuie sa intelegem ca sunt momente in care nu se pot rezolva treburile asa batand din palme si zicand hocus pocus. Food for thought.
  19. Salut @Dragos și mulțumesc pentru părerea ta. Sunt și eu inginer, știu ce înseamnă munca “din spate”, dar asta nu îi scuză pe ei, ca și oameni să se poarte așa. Lăsând la o parte că tu ca om, îți sare muștarul când vezi că bancomatul îți “mâncă” cei 2200lei, bani de care ai nevoie pentru că alții numai ai, iar madame x sau y, în față sau la telefon îți spune că durează 30 de zile? După povestea asta, am avut câteva discuții și cu persoane din afara țării, unde au fost primiți cu “da se poate, completați o cerere și se vor aloca banii înapoi, însă durează un pic, aproximativ 30 minute ca să se poată interveni”
    Nu faptul că nu se lucrează în weekend, pentru că știi foarte bine, tot timpul există cineva de back-up, ci nesimțirea de care dai dovadă + nepăsare, că doar sunt la pachet, tu stai ca vaca pe scaun, îți faci apelurile și apoi te duci acasă, că mâine o iei de la început.
    Poți să lucrezi chiar și la ei 🙂 nu asta mă deranjează, ci faptul că banii mei sunt gestionați de ei, prin comisioane nesimțite, iar când se întâmplă chestii de genu (e normal, suntem dependenți de internet, conexiuni, priză, etc) se mai întămplă, dar totul până la bani.
    Vezi că asta cu “până la câteva zile” poate era mai interesantă de zis de către operatoare “durează 5 zile” e altceva decât 30 de zile.

    Să știi că sunt un om pașnic, nu îmi place să sun la relații clienți & shit, pentru că am altceva mai bun de făcut, dar când sunt nevoit, dar mai ales pe banii mei, fac ce vreau. De multe ori sunt răbdător, dar să știi că atunci când ești un om bun, toți te iau de fraier, iar altul care vine cu clanța mare “este servit înaintea ta”.

    Ah, era să uit, “noi ca și nație” ar trebui să învățăm ce este respectul, să ajutăm pe cel de lângă noi să fim mai buni, corecți și să respectăm niște reguli de bun simț. Iar, dacă în secolul vitezei nu se poate remedia o problemă urgent, atunci este nevoie de mai mulți programatori, care să poată să facă față, pentru că nu vorbim de tanti Mărioara de la colț care are un butic și vineri la 17 închide, ci vorbim de o companie mare, care procesează miliarde de lei zilnic. Doar nu vrei ca miliardele alea + țâșpe mii de comisione să dispară la concurență, nu? 🙂
    Așa că decât să pierzi un 1 milion de lei din comisioane mai bine, mai angajezi 10 programatori cu 2000euro/lună.

    Toate cele bune și sper să nu treci și tu prin așa ceva, când chiar ai nevoie!

Leave a Reply


1. Comentariile fițoșilor, îngâmfațiilor și atotștiutorilor vor dispărea instantaneu!
2. Voia bună este la ea acasă, comentează acum!
3. Orice comentariu, este aprobat automat, dar poate fi șters fără explicații!


Fii și tu social! comments