Excelent! Mai mulți utilizatori s-au plâns că s-au trezit cu conturile blocate fără nici o explicație. Ulterior aceștia au fost informați că datorită numărului mare de comenzi anulate în care returnau produse, a dus la suspendarea conturilor.

Abia aștept ca retailerii noștrii să preia această modalitate de a bloca utilizatorii care își comandă produse ca să își facă poze pe facebook și instagram iar apoi le returnează sub diverse motive. Din 2010 de când cumpăr de la eMAG sau alți retaileri, o fac doar atunci când am nevoie de acel produs, nu cumpăr doar ca să mă aflu în treabă.

Sunt pentru returnarea produselor atunci când acestea nu se potrivesc, au un defect de fabricație, dar nu când s-au comandat din greșeală, nu încape în dulap, e prea mare, etc.

amazon


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • Hai sa zic ca merge si aia cu “e prea mare”, “nu se potriveste”, “nu-mi place cum se vede TV-ul”…dar am auzit si de cazuri in care isi comandau GoPro si dupa ce se intorceau din vacanta o returnau. Sunt sigur ca daca te uiti pe retururi la nivel de utilizator iti dai seama imediat care e abuz si care nu! O singura data am returnat un adaptor bluetooth pentru ca facea figuri la conectarea cu un gamepad de Xbox One

  • @catalin-tanase am zis ca să nu fiu prea în pită 😀
    Am auzit de toate, la fel și cu telefoanele, la fel și cu laptopurile. Eu nu am returnat nici un produs, nu au avut defecte, nu am avut nevoie de garanție. Sunt sigur că există rapoarte și analize la aceste comenzi, însă nu se ia nici o măsură.

  • […] și aproape de cele practicate de Apple în magazinele sale oficiale. Pentru că vorbim de Amazon, numărul 1 în america pe tot ceea ce înseamnă online, este posibil să vedem în maxim 2 ani […]

Dă-i un răspuns lui ionica Anulează răspunsul