Din păcate aveam articolul pregătit pentru review, urmau pozele și detaliile completate în articol, însă de data aceasta voi detalia mai jos doar problemele avute cu această mașină de spălat Artic APL71022BDW0 fără nici un review ulterior.

Un scurt istoric, mașina a fost cumpărată pe 23 iulie 2019 de la Altex Sud din Timișoara, livrată acasă în Ghiroda, a fost instalată de un instalator și toată lumea a fost fericită.

La prima spălare când a început programul de stoarcere mașina a început să trepideze și să troncăne atunci când începea să învârtă cuva la rotații mari. Fie pe 600, fie pe 800 sau 1000 rotații pe minut atunci când stoarce hainele zici că se rupe toată.

Partea proastă la această mașină pe lângă faptul că face foarte urât când merge, trepidează și se mișcă din loc, fiind băgată pe hol într-un dulap, pur și simplu de la trepidații se lovește de ușă, deschide ușa și iasă afară. M-am trezit cu ea ieșită aproape 20cm afară din locul ei, acum când spală stau tot timpul pe lângă pentru a o ține să nu iasă afară.

Am modificat înălțimea la piciorușele din față ca să stea cât mai drept și mai sus și mai jos, dar fără un rezultat bun în care să nu se mai miște din cauza trepidațiilor mari.

Ca să eliminăm orice discuție ulterioară:

  • șuruburile de protecție ale cuvei au fost îndepărtate – la fel face;
  • am modificat înălțimea piciorușelor de reglaj – la fel face;
  • am pus mai multe haine, mai puține haine – la fel face;
  • am selectat diverse programe și turații (400-600-800-1000rpm) – la fel face;
  • nu pot să o folosesc seara e foarte zgomotoasă;
  • trebuie să fiu acasă când merge ca să o țin și să o împing la loc;

A trecut o lună, două, nouă am folosit mașina aproape zilnic aceeași problemă. Iată că după atâta timp nu am mai rezistat și am apelat la service-ul Arctiv. Nu se poate ca o mașină nouă să facă în halul acesta.

Subscribe to iSay.ro Youtube Channel

Am sunat la *9010 unde am vorbit cu o tipă mi-a înregistrat sesizarea și mi-a făcut programare la cei de la service din Timișoara. Aceștia lucrează doar miercurea, fiind luni am așteptat telefonul de la ei.

Băieții au sunat, au venit, au constatat defectul au strâns 2 șuruburi, au ridicat din umeri și au plecat.

Am luat la puricat internetul și văd același feedback, aceeași problemă semnalată și de alți clienți. Bun, am să sun la Artic să cer restituirea banilor pentru un produs nefuncțional.

PS: mai folosesc un Arctic slim, 6kg cu 1000rpm din 2012 și la rotații mari nu s-a mișcat nici măcar 1cm din locul în care a fost pusă și nu face așa urât ca acest model APL71022BDW0.

Vă țin la curent!


#update 15.07.2020

Am sunat în Call Centerul Artic de la Gaești, mi-a răspuns doamna Andreea Popa și mi-a spus că ea nu îmi poate da nici un ban înapoi pe mașină, ea poate face doar un request de service. Ceea ce am și făcut, iar băieții dacă constată această defecțiune vor merge mai departe și dacă “departamentul abilitat” consideră că nu mai poate fi reparată, abia atunci putem discuta de banii înapoi pe mașină.

Miercurea viitoare vor veni să constate, urmând ca apoi să cer restituirea baniilor. Vedem cum decurge treaba, dacă nu, facem și o reclamație la protecția consumatorului.

#update 22.07.2020

Am fost sunat de cei de la service iar în urma reclamațiilor am completat un formular pentru returnarea banilor în contul IBAN indicat și deschis pe numele celui care apare pe factură. Momentan aștept soluționarea și returnarea banilor. Revin cu detalii după.

#update 13.08.2020

Banii au fost returnați în contul indicat pe data de 07.08.2020. Luni în 10.08.2020 am sunat la service-ul Arctic din Timișoara pentru a programa ridicarea mașini de spălat defecte. Dacă în 5 zile de la primirea baniilor în cont nu faceți acest lucru, va trebuie să duceți voi mașina la service.

Astăzi trebuie să ajungă mașina de spălat LG slim F2WT4S6AIDD cu direct drive, steam, smart diagnosis, wifi și eliminarea alergenilor în proporție de 99%.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • Artic am si eu de ani de zile, recent i’am schimbat periile, merge unsa. La tine tind sa cred, dupa cum se aude tiutitul ala e de la periile care trebuia sa se uzeze daca ai dat cu ea minim 10 spalari, iar in rest din ce vad/aud ori e rulmentul belit, ori suportul cuvei care a prins joc pe undeva. Daca e in garantie, trebuie sa o rezolve si de obicei din cate am avut de a face cu ei, rezolva belele aparute.

  • @ice4you au fost astăzi, au desfăcut sus și jos s-au uitat la ea, au strâns niște șuruburi pe margine și au zis că mai mult nu au ce să facă. Să îi dau să spele și dacă mai face să sun la ei. Ei bine, face la fel. Ai văzut review-urile de mai sus? Cică e o problemă cu modelul ăsta …

  • Am citit tot ce ai scris. Modelul ala, i l’am comandat acum 2 saptamani la un prieten, frate’miu il are de vreo doi ani, si la unul si la altul e ok. Posibil sa fie vorba de un lot cu probleme si tu sa fi avut “norocul” sa il nimeresti fix pe ala.In mod normal, fiind vorba de o functionare anormala, poti solicita inlocuirea produsului pentru functionare necorespunzatoare mai ales ca deja ai o intrare in service cu el si problema nu a fost rezolvata. Artic chiar sunt produse foarte bune in general, dar ca la orice alt producator, exista si loturi cu probleme, sau chiar modele cu erori de proiectare.
    Imi pare rau, dar cu mai mult de atat nu pot sa te ajut, nici nu prea ai ce sa faci mai mult, daca cumva suportul ala de la cuva s’a descentrat pe undeva sau rulmentul de la cuva, fiind in garantie tu nu prea ai ce face decat sa soliciti inlocuirea produsului.

    P.S. Si acum ca faza amuzanta, pe vremuri in masinile alea de spalat se montau efectiv niste boltari de stabilizare. Am avut un AEG, babaiete, tanc de masina, mai degraba sarea cuva din ea, decat sa o miste cineva, cand am adus’o acasa, de patru oameni am avut nevoie. :))))))

  • Bună seara! Am citit postarea dumneavoastră și am impresia că ați scris despre pățania mea. Același tip de mașină am cumpărat și eu în data de 12.09.2019 și am exact aceeași problemă. Am sunat pe 31.07.2020 la service Găeșri și mi-a raspuns aceeași Andreea, i-am spus problema mea, mi-a înregistrat sesizarea și mi-a zis ca in cursul acetei saptamani voi fi contactata de un tehnician. Am asteptat pana azi sa fiu contactata si nimic, am sunat eu din nou la ei si mi-a spus ca am fost programata pe data de 17.08.2020, ceea ce mi se pare aiurea, cum dracu sa vina peste 17 zile, ei nu au un termen pentru rezolvarea acestor sesizari? La dvs au venit in 7 zile dupa cate am citit. Maine vreau sa sun din nou si sa ma cert putin cu ei, ca nu pot sa stau cu masina in casa si eu sa spal la mana. Sa ne tineti la curent . O seară frumoasă!

  • Buna @janina
    La noi pe regiunea de vest programarile la service se fac doar miercurea, si interventiile la fel. Nu stiu ce fac in restul saptamanii. Am primit cerere pe email, am completat-o pentru returnarea banilor. Vad ca se lasa asteptati, am sa sun luni la firma de service sa vad ce se intampla.

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu