Ajung acasă și mă întreabă Delia, auzi când expiră abonamentul meu? Nu știu, oricum nu mi se modifică contractul. Îi răspund la fel de calm septembrie-octombrie parcă îmi aduc aminte, ah stai cred că ți-a expirat. Abonamentul este utilizat de o femeie de 60 de ani, de reținut!

Păi stai așa, că a sunat-o cică cineva de la Telekom România (fostul Cosmote) și i-a propus nu știu ce ofertă și i-a spus că îi trimite contractul prin poștă.

POFTIM?!?!?!??!?!? NU CRED!


Am pus mâna pe telefon, 1234 și mi se RĂSPUNDE cu … VĂ ASCULT! Nu tu “Bună seara”, nu tu “Mă numesc” nu tu “cu ce vă ajut” ci doar un VĂ ASCULT trântit că am deranjat-o la ora 21:50 și probabil nu a terminat să își facă manichiura!

Am întrebat-o cum o cheamă, și îmi răspunde ofticată, v-am mai spus o dată… Repet, cum vă numiți … și îmi răspunde și mai ofticată …

CRISTINA IVĂNOIU

Acum nu știu dacă acesta este numele real sau este cel de scenă, fiind nervos nu l-am reținut. Îi spun numărul de telefon cu pricina, i-o dau pe Delia la telefon îi confirmă DOAR data de naștere și adresa de facturare… și îi spune să îmi dea telefonul.

O întreb frumos, până când există perioadă contractuală. Surpriză … 11.11.2016 ! Îi explic, că soția, TITULARUL ABONAMENTULUI locuiește cu mine în casă, iar de 2 ani de zile acel număr îl folosește mama ei.

Ce modificări s-au făcut la abonament? Păi în data de 23.septembrie s-a modificat planul tarifar de la 12 € la 6.95 €. Și o întreb nervos… cum este posibil ca o altă persoană în afară de TITULARUL ABONAMENTULUI să facă modificări asupra contului?! CUM?!

Știți ce mi-a răspuns?

Da, NORMAL că poate, dacă ne dă data nașterii …

Mi-a picat fața! Un operator al unei companii de telefonie să zică acest lucru telefonic, într-o convorbire înregistrată mi se pare hoție pe față!

De aici discuția a degenerat și am ajuns să ridic vocea, ea mă lua la mișto, că doar așa a FOST TRĂINUITĂ să își bată joc de clienți, doar deaia stă acolo și răspunde la telefoane sictirită, doar deaia vine la muncă că oricum nu are ce face acasă!!!

Pentru că nu i-am reținut numele am întrebat-o din nou. Cred că îi s-a spart o venă … mi-a răspuns. I-am cerut supervizare, mi-a zis că ea e în măsură să îmi dea toate detaliile …

Am întrebat-o scurt, unde în contract este stipulat că oricine care dă date de identificare poate face modificări ale contului? NU EXISTĂ! Atât am vrut să aud.

Deci prelungirea de contract s-a efectuat în MOD ABUZIV din partea companiei Telekom, prin reprezentantul care dorea să își facă targetul cu abonamente și a încălțat-o pe săraca femeie. Dacă nu cunoști vocea unei femei de 60 de ani și nu faci diferența de una de 33 ani, atunci aveți o mare, MARE problemă!

Experiențe împreună!

Să revenim, convorbirea cu doamna mai sus amintită, s-a terminat imediat după, ce mi-a repetat de 3 ori că mi-a răspuns la întrebare și dacă numai am alte întrebări, i-am spus că nu mi-a răspuns la întrebarea cum este posibil ca o altă persoană să facă modificări asupra contractului dacă nu este titularul, MI-A ÎNCHIS!

Am resunat la 1234

Și mi-a răspunsul dl. Mădălin Soare, căruia i-am dat numărul de telefon, i-am explicat că cineva a contactat utilizatorul și i-a modificat abonamentul fără acordul TITULARULUI și vreau să fac o reclamație. Mi-a înregistrat reclamația și mi-a spus calm, că în 30 de zile se va soluționa. 30 de fucking zile!!! Unde trăim, Doamne și ce drepturi avem!

După ce a completat toate datele necesare, i-am spus să mai deschidă o altă reclamație pe care să i-o adreseze doamnei Cristina Ivănoiu. I-am dat toate detaliile de mai sus, i-am recomandat ascultarea apelului efectuat între 21:50 – 22:00, iar ca soluție finală vreau un răspuns oficial al companiei Telekom România, în scris pe email.

Cum iti prelungeste Telekom abonamentul fara acordul titularului

Aștept cu mare interes soluționarea reclamațiilor, perioada contractuală să dispară, iar abonamentul Full Options de 12 € așa cum a fost înainte să meargă în continuare!

Alooo .T… semnalul?

Știți că aveam probleme de semnal și nu puteam suna sau folosi serviciile de internet în Timișoara și în apropiere? Nici acum nu s-a remediat. Felicitări!

Update1

A doua zi am primit confirmarea prin SMS în urma sesizării făcute, iar apoi printr-o coincidență m-a sunat un număr privat, dar fiind într-o altă convorbire nu puteam răspunde. Sunt sigur că va mai încerca să mă caute …

modifică contractul Sesizare Frauda Titular Telekom

Rezolvat

Am să revin cu datele și informațiile în cursul zilei de astăzi.

Ieri în jurul orei 15:19 am fost sunat de către 1234, serviciul Relații Clienți Cosmote (acum Telekom.ro) de câtre domnul Dan Marinescu. Conform LinkedIn acesta este șef pe departamentul de Customer Care, adică și peste doamna Ivănoiu.

1234 Rezolvare reclamatie

Discuția a început cu un mic briefing asupra celor întâmplate, cu nemulțumirea mea, dar și cerințele referitor la abuzul schimbării planului tarifar, altei persoane decât titularul contractului.

Și-a cerut scuze pentru situația în care am fost implicați, eu dar și compania, a ascultat acele apeluri, iar soluția putea veni imediat de la doamna Ivănoiu foarte rapid, eu eram liniștit, ea nu se mai certa cu mine, dar cum spuneam și mai sus, distinsa doamnă a preferat să o “țină pe a ei”.

Pentru cei care nu știau, orice modificare de plan tarifar poate fi anulată în maxim 14 zile de la prima facturare. În cazul meu, oferta a fost făcută pe data de 23.09 iar în 10.10 a intrat în vigoare noua ofertă + perioada contractuală.

Îi mulțumesc domnului Dan, pentru suportul oferit și mă bucur că s-a rezolvat!


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • Bătaie de joc de la obosita aia.Partea că vrei un email oficial de la Telekom nu cred că se va întâmpla, părerea mea.

  • N-am avut tangente deloc cu el… Sor mea e acolo… treaba ei, eu stau pe digi, ieftin si… decent 🙂

  • Eu am patit oarecum la fel, am abonament cu Telekom (fostul Romtelecom), si acum 4 ani s-a intocmit abonamentul pe 2 ani, ok.. in primul an a fost relativ ok, in al 2-lea an, totul mergea extrem de prost, pana si tv-ul, care era pe antena de satelit, in ultimele luni ale primului contract tot au sunat, tot i-am dresat pe toti care au raspuns la telefon, ca nu mai prelungesc contractul. S-a gasit sa raspunda soacramea, si s-o prosteasca la telefon, sa-l prelungeasca, contractul nefiind pe numele ei. I-am sunat apoi, si cica au trimis un plic pe care scria confirmarea prelungirii, si ca daca nu faceam sesizare in primele 30 de zile de la primirea plicului, contractul cel nou ramanea valabil. Pana la urma, ca sa nu mai facem drumuri mereu la Romtelecom, a ramas inca 2 ani acel contract prelungit. Acum, in noiembrie-decembrie expira contractul, le-am zis clar, la toti membrii familiei, care raspunde si confirma prelungire de contract sau ceva de acest gen, ala il plateste. Eu nu mai platesc 100 lei in fiecare luna, pentru un internet de rahat, servicii tv penibile, si fix-ul care nu-l foloseste nimeni.

  • @claudiu-burlacu Chiar ieri la 11:44 m-a sunat cineva cu număr ascuns, însă nu am putut răspunde că eram deja într-o altă convorbire. Sunt curios dacă îmi trimit 🙂

  • @yamasha și eu vreau Digi, dar nu pot pentru că mai am contract până în ianuarie 2016.

  • Hai ca nu mai e mult. Poate pana atunci si ceilalti operatori vor reduce preturile 😛

  • @catalin e nasol pentru că nu avem ce face, legea nu ne ajută, OPC îi doare la bască. Sunt curios dacă făceau asta în SUA.

  • Nu poate nimeni sa-ti prelungeasca contractul fara sa ai contractul fizic pe care sa-l semnezi tu cu minuta ta. Iti spun pt ca eu am avut 3 contracte cu astia pina acum. Si intotdeauna contractul mi-a venit prin posta. So, ia-i la suturi. De 2 ani de cind managementul grecesc s-a schimbat cu bulangii aia de nemtotei s-a dus dracul totul :si relatiile cu clientii si ofertele, ca sa nu ma izic de serviciile lor. Asa ca am renuntat la ei si-am trecut la Digi. Si inca ceva: la Telecom nu poti instala net fara tel. fix. Adica de un serviciu inutil si platit.

  • @sandman uite că poate 🙂 Soacră-mea a făcut modificarea, poate și David (dar el încă nu știe să vorbească) probabil o să îmi poată modifica abonamentul cu jocuri, desene și altele.
    Asta e partea tristă, dar important este că am reclamat acest lucru și îndemn pe oricine are probleme să facă reclamație. Nu se rezolvă, direct la OPC.

  • @vasy_2007 îmi pare rău pentru tine. Din ceea ce mi s-a spus poți să renunți în 14 zile de la modificare, însă după ce se emite prima factură. În cazul tău nu știu ce soluție poți avea, dar cu siguranță o reclamație la OPC + sunat la ei și făcut reclamație, pentru că nu este normal.

  • Comment:Deci..si eu am luat teapa,cum?…simplu…se intamplara lucrurile cam asa: Ai mei au avut abonament la astia de prin ’54…bun…in fine…deci am vechime nene…nu gluma…in fine nu conteaza pentru ei….asa ca la un moment dat tatal meu a decedat…abonamentul fiind pe numele lui…el a murit si eu am ramas in continuare sa platesc serviciile extreme de scumpe pentru amaratul meu de venit….si am platit,si am platit,si tot asa…pana intr-o zi cand am fost sunat de o duduie(nu mai stiu numele)pentru o prelungire de abonament…bun…am auzit oferta -mi-a placut si am zis DA!!!…bun…ei si de acum incepe dansul…ma suna un nene sa ma intrebe daca sunt de acor,zicand bineinteles DA…I-am spus ca vreau sa reziliez contractual care figura pe numele tatalui meu si sa fac alt abonament pe numele meu…OK…a zis ca nu este o problema si ca DA…merge..CANCI…m-am trezit dupa 2 luni cu DOUA abonamnte ,unul pe numele meu pe un amarat de tv pachetul minim la 68 de lei care defapt au fost vreo 120 in prima lunasi pe urma 88…dupa care m-am certat nitel cu ei,la care ei au dat raspunsul!-TREBUIA sa ma duc intr-un magazine TELEKOM sa fac rezilierea si alt abonament sau sa fac trecerea de la numele defunctului pe numele meu….si ca nu se mai poate face nimic…decat daca platesc nu stiu ce taxa de deconectare…AM LUAT FOC INSTANT…..am zis ca nu este posibil asa ceva….pai eu ce fac cu un abonament pe care nici macar nu-l utilizez?…Atunci am facut ce trebuia facut demult….CLANTA!!!..DA dragilor le-am dat clanta….instant am plecat la DIGI si am facut abonament pe care dau 54 de lei si am si tv si net…si ce net??!!!iar lor….In continuare le voi da o mare clanta…asta merita…aici este Romania nu Germania…

  • Comment:UPDATE- daca eram de accord sa platesc cum vroiau ei…dadeam o data 157 de lei abonamentul pe numele tatalui meu decedat si 68 de lei(cred,daca nu mai mult)pe al meu…deci…for what???

  • Le dai mail celor de la telekom Le ceri in scris un raspuns. Iei contractul. Citesti clauza la care fac ei referinta. Daca au dreptate si s-au acoperit nu ai ce face. Daca nu s-au acoperit le dai un mesaj si le spui ca urmatorul il dai la OPC (si apoi se rezolva). Daca au dreptate insa poti face dovada ca nu asta a fost intelegerea ta asupra contractului, termeni juridici vagi etc, din nou le dai mail si te duci la OPC. Daca au dreptate, termenii sunt clari dar legea actuala nu mai permite sa faca ce vor ei, iar le dai mail si apoi te duci la OPC.

  • Hey tuturor, interesant articol. Am inteles ca in materie de serviciu clienti Telekom nu sta foarte bine. Insa abonamentul liber de contract Freedom la doar 5 euro lunar este destul de tare. Iti dau nelimitat la tot national inclusiv internet la viteza 4G. Noi suntem un partener Telekom si practic promovam serviciile lor, pana acum a fost ok incercam sa ajutam start-upurile. Lapaket.ro pentru curiosi!

    PS Mi se pare cam imposibil sa se reinnoiasca contractul fara acordul titularului deoarece noi ca parteneri care facem serviciul de contactare clienti pentru reinnoirile de contracte. Nu survin in mod automat.

    Zi frumoasa!

  • Recent am patit ceva similar.
    Cumva tatal meu a reusit sa obtina un abonament de telefonie de si eu sunt titularul iar in timpul apelului cu pricina cei de la telecom stiau ca nu vorbesc cu titularul. Am facut sesizare la ei care a fost inchisa fara sa fiu contactat dupa care am trecut la ANPC de unde astept raspuns.
    Astazi am fost contactat de firma lor de recuperare restante sa platesc taxa de reziliere care a venit pe ultima factura. Stiti cumva daca au mai fost cazuri in care au fost dati in judecata? Am sanse sa-i pun sa plateasca toata valoarea contractului incheiat fara acordul meu?

    O seara buna!

    Multumesc!

  • Am rezolvat cu cei de la protectia consumatorului pana la urma.
    CEi de la Telekom au renuntat la taxa de reziliere

  • La incheerea contract am fost sunat de un reprezentata telekom ca sa prelungesc contractul.am explicat ca sotiea Tendrea Fira are varsta de78 ani nu stie sa foloseasca telefonu ci numai raspunde cand este sunata. pentru ca plata la abonament era mare ,am raspuns ca nu mai fac contract,reprezentatul telekom a venit cu o oferta de 12 lei+tva .Am acceptat si dansa a spus ca toata covorbirea a fost inregistrata se va trascrie contractul si o sa primesc un exemplar.dupa 2 an sa inceput sa se mareasca valoarea contractului astazi la factura TKRM 200107857112 AM OBSERVAT CA SA MODIFICAR CONTRACTUL FARA SA FIM ANUTATI LA31 ,42 LEI MOBIL 5. Mai mentionez ca in iule 2020 am primit o institare unde ne avertiza ca sa trasmitem ca daca dorim sa prelungim contractul la care eu abonatul TENDREA ALEXANDRU NU DORESC PRELUNGIREA IAR LA SOTIE NU AM DAT NICI UN RASPUNS.
    Surpriza este mare ca ambele contracte au fost prelungite si modificate fara sa fim contactati
    Am mai sesizat de cativa ori ca Telekomul nu respecta clientul .exp. un on de 83 ani nu am cont nustiu sa folosesc telefonu bine dar sunt pus sa platesc suport hartie3,72 lei si Telekomul sa-si faca reclama pe hartiea platita de mine

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu