Pe lângă produsele din portofoliul său, Apple știe foarte bine să își promoveze propriile servicii, astfel motorul de căutare by default în iOS și macOS este Google, desigur contracost.

copiază produsele

La început costurile erau de 1 miliard de dolari anual, iar pe 2018, Google a plătit nu mai puțin de 9 miliarde de dolari, iar prețul ar putea crește anul viitor cu minim 1 miliard. Cei de la Goldman Sachs spun că suma va ajunge la 12 miliarde de dolari în 2019.

Apple nu câștigă bani doar din vânzarea de iPhone XS, X sau MacBook-uri.

Apple a introdus în App Store și opțiunea de promovare de aplicații, astfel în momentul în care cauți o aplicație dacă cineva promovează o altă aplicație îți va apărea prima, ca și în cazul Google Adwords unde plătești cuvinte cheie care să apară primele în căutările de pe Google.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu